bmw_roadkill Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 så på en DIY om lufting av klutsjpumpe men den var ikke lik min bil ,(fant ikke min bil) men en bmw.. der lufta dem via bremse påfyllings tanken (rett over bremseforsterkern)men tror ikke det går på min e46? er det 2 veis påfyllings tank? brems og klutsjpumpe? lurer litt på om klutsjpumpe mi ikke frigjør klutsjen helt. når jeg skal gire så dutter giret borti drevet før jeg får den i gir.. giringa går ikke smooth med andre ord.. noen andre med erfaring?
jcboska Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 når jeg har lufta de kretsene har jeg satt trykkluft oppe på bremsevæsketoppa. så åpna jeg lufteskruen på sylinderen og stengte igjen når væska rant fint igjen:) super måte å lufte alle kretsene på, du kan gjøre det samme med bremser;) funka iallefall når jeg prøvde det.
bmw_roadkill Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 ja ok. da bruker klutsj og brems samme system.. hvorfor luftet du klutsjpumpen?
jcboska Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 fordi jeg skifta motor og kasse det funka iallefall som f... og det beste er at du kan gjøre dette helt alene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå