Gå til innhold

e34 92mod!

Share

Anbefalte innlegg

slenger meg på trenden med å legge ut noen bilder av bilen min, ikke stort som er gjort egentlig, selvom den har blitt litt penere å se på etter den ble min. var ganske sliten når jeg fikk den, men orginalt(slik jeg liker det til en viss grad).

byttet alle lyktene, fått i nye felger og dekk og sparklet og lakkert litt rust nedpå dørene(som jeg håper ingen legger merke til) :roll:

blir noen bilder fra da bilen var ren og pen for noen dager siden.

fnsoso2ugzywdy30k7wu.jpg

64idliduy8co66bs9xms.jpg

crzdni7he1pkatv5wcah.jpg

t9v8271a0lhr23wgugq9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke orginalt med hvite blinkere vel? ;-)

Var fint at blinkere rundt hadde samme farge :-)

Litt senk foran hadde kunne blitt fint men bare min mening da.

Er det 520 og mod utstyr har denne?

Noen planer for bilen selv om du vil beholde den orginal?

Om du bor i nærheten av Oslo kan du jo ta deg en tur på bmwccn øst sin vårmønstring 4 mai på Valle Hovin. Øst avd har satt E34 som årets bil da denne har 20års bursdag iår.

Grattis med E34 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar!

er 520 24v 92 mod, men dårlig med utstyr.. el. speil, takluke, startsperre og vanos.

Selv har jeg egentlig ikke lyst til å gjøre noe radikale forandringer, bare få i noen hvitere/blåere lys i grøftlysene og kanskje fått senket foran en del som du nevnte og sotet noen vindu.

Bor nok ikke nært Oslo er jeg redd, bor i Kristiansund, ca 7 timers biltur unna oslo :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du bør ha lik farge i grøftlysene som du har i pærene på angel-eyesene.

Pass på når du soter at du ikke får den til å bli kebabtralle, 35% rundt om er fint og det mørkeste jeg vil anbefale, bør slipe kanten litt og ha på blank neglelakk etterpå og om du møter teknisk kontroll på nordsundbrua er det bare til å åpne takluka for å slippe mer lys gjennom, da ser det ganske orginalt ut:)

Mest sannsynlig så vet jeg hvem du er og og hvilken bil det er, automasjon right ?

Isåfall må du bare si ifra om du trenger hjelp, har så og si tilgang til verksted/bukk o.l til alle tider på døgnet har også noen tips/erfaring til taking av rust,

18" du har fått på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så vet jeg hvem du er og og hvilken bil det er, automasjon right ?

aha, stemmer det :) fiskekompis du.

Isåfall må du bare si ifra om du trenger hjelp, har så og si tilgang til verksted/bukk o.l til alle tider på døgnet har også noen tips/erfaring til taking av rust

takker og bukker. kunne tenkt meg og fått bilen opp og fått ordnet et eksos feste midt under. Driver og skrangler litt når jeg gir på i tungt gir.

18" du har fått på ?

Langt ifra 18" enda desverre. Mai blir en stram måned mtp. penger :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...