Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har kjøpt meg et sett med angel eyes fra Norvatio. Men nå har jeg problemer med å få montert dem.. Er mye deksler/clips/skruer.. Det virker som om jeg må ta ut midtdekslet (nyrene) først og så sidedekslene. Men klarer ingen av delene. Hadde vært fint om noen viste om en guide eller om noen kunne forklart meg.

Gjelder en E34 525 1994.

Takk for svar :)

Skrevet

Fikk av alt av deksler etter litt strev:P Men tror jeg rett og slett gir F i sette inn angeleyesa. Virker veldig jalla... Må borre i reflektoren og greier.

Skrevet

Nei, du må ikke borre i reflektoren.

Jeg holder på med akkurat samme greia selv, og jeg tror det blir ganske bra, og det er ikke jalla, selvgjort er velgjort !

Skrevet
Å? Hvordan skal du få ledningene inn i fjernlysa da?

Er jo ikke det som blir sett på som reflektoren da ? ;> ;> Må borre ja.. Men ikke i reflektoren, men men..

Spørs egentlig hva du legger i det, om du har lyst på de stygge inpro lyktene hvor du kan se at det er 4 pærer i(som går ofte) så slipper du unna en del pes, men det er absolutt ikke noe stress å montere CCFL ringer, og det er uten tvil mye bedre.. Inpro er bare trist.

Skrevet
Selges Bentley manualen i Norge? eller må den handles på nettet? pris? Virker mer omfattende enn Haynes og dekker flere modeller :-)

Jepp, selges her :P .

Genialt hjelpemiddel, som jeg har hatt mye glede av i flere år nå :D .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...