Deadsent Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Hei. Har kjøpt meg et sett med angel eyes fra Norvatio. Men nå har jeg problemer med å få montert dem.. Er mye deksler/clips/skruer.. Det virker som om jeg må ta ut midtdekslet (nyrene) først og så sidedekslene. Men klarer ingen av delene. Hadde vært fint om noen viste om en guide eller om noen kunne forklart meg. Gjelder en E34 525 1994. Takk for svar
vetu03 Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... adlamp.htm Litt dårlig guide men.
Steffan C Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Når det gjelder nyrene, så har jeg prøvd å forklare det tidligere her . Ellers så kan du kikke litt i Bentley manualen, selv om den er på maaange sider .
Deadsent Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Fikk av alt av deksler etter litt strev:P Men tror jeg rett og slett gir F i sette inn angeleyesa. Virker veldig jalla... Må borre i reflektoren og greier.
Hoem Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Nei, du må ikke borre i reflektoren. Jeg holder på med akkurat samme greia selv, og jeg tror det blir ganske bra, og det er ikke jalla, selvgjort er velgjort !
Deadsent Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Å? Hvordan skal du få ledningene inn i fjernlysa da?
mbkomfort Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Selges Bentley manualen i Norge? eller må den handles på nettet? pris? Virker mer omfattende enn Haynes og dekker flere modeller
Hoem Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Å? Hvordan skal du få ledningene inn i fjernlysa da? Er jo ikke det som blir sett på som reflektoren da ? ;> ;> Må borre ja.. Men ikke i reflektoren, men men.. Spørs egentlig hva du legger i det, om du har lyst på de stygge inpro lyktene hvor du kan se at det er 4 pærer i(som går ofte) så slipper du unna en del pes, men det er absolutt ikke noe stress å montere CCFL ringer, og det er uten tvil mye bedre.. Inpro er bare trist.
Steffan C Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Selges Bentley manualen i Norge? eller må den handles på nettet? pris? Virker mer omfattende enn Haynes og dekker flere modeller Jepp, selges her . Genialt hjelpemiddel, som jeg har hatt mye glede av i flere år nå .
Deadsent Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Skal ta meg en tur på skroten i morgen og finne meg et sett lykter jeg kan borre og herje med.
Hoem Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ikke dumt det ! Uten tvil verd det, du burde også sote de, det er lett og en billig forandring!
Deadsent Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Ok:P Skal se om jeg finner noen noen hvite blinkers der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå