kitta Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Da er det på høy tid at jeg lager en liten tråd om bimmern min, som jeg er storformøyd med. er en 316 1.8l 2003 mod. N42B18 Ting jeg har lyst på, planer om er: 1.Tone rutene. (noen bra i østfold området?) 2.m-tech frontfanger (eller noe annet tøft) 3. en moderat senking. tar gjerne imot synspunkter forslag om andre ting som kan gjøres. Legger ut ett par bilder: 225/40-18 på 8x18" rundt baut veldig fornøyd med felgene vet faktisk ikke hva de heter hehe. noen som vet? img]http://images.bimmers.no/files/bmu1zzv2sqc3a2ksuejl.jpg
kitta Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 da blir det soting av rutene hele veien til uka forslag til hvor mørkt jeg bør velge?
ChrZZ Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 tar gjerne imot synspunkter forslag om andre ting som kan gjøres. Legger ut ett par bilder: Nyvasket med splitter nye sommerhjul 225/40-18 på 8x18" rundt baut ble veldig fornøyd med felgene ble en helt annen bil. satt 15" stålfelger på når jeg kjøpte den. Wops.. jeg som hadde planer om å foreslå andre felger Men ja, grattis med ny bil! Har selv en 316, så du kommer nok til å få din del kommentarer av folk her inne på forumet som ikke skjønner hvorfor du kjøpte en 316. Tingen er at vi gidder ikke betale røven av oss for å få mer hester De får slite med lånet sitt, dem andre! M-tech styling gjør seg godt ja Jeg vil anbefale deg 45% soting rundt om. Må huske på at en touring koster "radikalt" mer enn en sedan/coupe å sote/tone. Dette fordi det er så ufattelig mange små ruter, som er vanskelig å komme til og/eller få ut av bilen..
kitta Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 hehe har fått pris på sotinga allerdede kunne velge hvor mørkt jeg ville ha, samme pris, tar det uten moms og skatt og annet tøys hehe felgene må man se i virkeligheten de kler bilen godt men ser helt feil ut på bilder... og ja 316 holder for meg, den gjør jo 200km/h det må jo være nok i ett land som det er lov til og kjøre i 100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå