icc Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Som sagt, bilen trekker litt mot høyre. Er det mulig at det er bremsa som tar litt i, eller at det er spissinga som er litt feil? Bytta det ytterste styre ledde på høyre side, og skal ha fått spissinga ganske nøyaktig slik som den var. Tok gode mål før og etter, med en nøyaktighet på +/- 0,5mm. Har det noe å si om man roterer på styrearma når ytterste ledd er skrudd fast? Kan også bare være min innbilning eller veien selvfølgelig, er ganske lite den trekker. Er det noen måte jeg kan kontrollere om den trekker på?
mcfire Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Kun til den ene siden? Tenkte litt på sporing om du hadde akkurat skiftet til brede sommer dekk...
Ad|oS Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Sikker på at det ikke er noe så enkelt som lite luft i dekkene på høyre siden? Hehe... Regner egentlig med at du har sjekket det
opt Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Hvis det er caliperen som henger litt merker du det fort pga varmen.
Ryan Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Det kan være sporing, lurer fort det. Men vis det ikke er det ville jeg tatt en hjulstilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå