kanutten Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 jeg skiftet reg.reim på min 318i 93 modell i dag.er det en spesiell måte/prosedyre på å fylle på kjølevæske.etter 5 min kjøring viste temp føleren rødt..radiatorslangene kjentes ikke varme ut..virker for meg som om det ikke er mye kjølevæske i motoren,men kanskej noen andre vet bedre
Ad|oS Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Sannsynligvis luft i kjølesystemet. Må luftes Er MANGE tråder om det, så bare å søke litt
mcfire Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Ja, var det samme som inntraff meg i vinter mht til anlegget...ikke reim da jeg har kjede heldigvis. Lufting og bytte av kjølevæske gjorde susen. Peise gjennom med destillert vann (batterivann) så kjøre gjennom med ny kjølevæske. Som det er nevnt, finnes mange tråder som tar for seg riktig fremgangsmetode.
Ryan Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Det er luft i stystemet. Fyll på vann( ikke kaldt vann når motoren er varm) så har du ei plast skrue som det står entlüftung. Den skrur du litt opp og la motoren svive. når motoren er varm suger den inn vannet, så bare fyller du på helt til det er nok vann i systemet. Så strame du skruen igjen og da skal det funke igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå