Gå til innhold

kyndig på m50 i vestfold? og sugen på $$$ se her

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e36 320 ombyggd til 325 som ikke starter etter ombygg har sjekket over allt som er og har sitti timesvis i tlf med bmw osv. men fatter ikke hvorfor dritten ikke starter.. så må søker jeg en som er kyndig på e36 elnett i vestfold så jeg kan få en pekepinn på hva faan som er feil med den forpulte bilen.. gammle motor gikk da jeg tok den ut og mye motor gikk før den kom i bilen.. har og to hjerner til motoren da jeg trodde det var det som var problemet og kjøpte en ny..

er såklart villig til og betale for dette om det er noen som kan hjelpe..

Skrevet

Kan og nevne at det lurer en dusør til den her inne som kan komme med noe info eller stikkord om hva jeg kan gjøre eller feilsøke på som vil gjøre at dritten fyrer

Skrevet

hender det er greit og begynne helt på bunn, har du gnist på pluggene, kommer bensin fram, er alle vakumslanger koblet riktig.

Litt greit og spesifisere litt hva du har prøvd alt, ettersom dette jeg foreslår nå mest sansynlig er skjekket 10 ganger

Skrevet

husket jordingen på motorn?

veldig ofte har jeg funnet ut ved motorbytte så er d at ting har gått litt fort og bagateller blir glemt

Skrevet

Bensin pumpe går ikke er ingen gnist tror jeg( da det er ganske vanskelig og være sikker med disse coilene) er nye plugger og ledningsnettet har stått på motoren hele tia.. det kan nevnes at det er uorginal startsperre på bilen.. men har kode brikken til den.. har og prøvd og tvangs kjøre bensin pumpa men ingen hell.. den tenner litt på startgass oem etter hva jeg har blitt fortalt kan dette komme av kompen.. motoren snurrer på starteren.. har diagnosert bilen men data kommer ikke inn på hjernen.. mistenker da at ikke hjernen får styrestrøm.. muligens men hvilken lednig er styrestrøm inn?

Skrevet

har og lagt merke til at det er en lednig mer på kontakten over til bilen enn på gammle motor. stikk nr 9 grå ledning men bmw mener dette har noe med automat og gjøre og hvis den ikke hadde fått riktig signal hadde ikke starter gått rundt. jeg har og konstantert at det ikke er ews på bil eller motor..

Skrevet

er og 3 releer på nye motoren mot 2 på gammle.. og i grunn misstenker jeg at det er noe tull med enten disse releene eller at den idiotiske start sperra orginalt på bilen ikke liker nye hjernen.. men trodde ikke det skulle være noe problem uorginal start sperre kutter er vel bare innom en kritisk ledning og kutter den dersom jeg ikke stikker kodern i hullet sitt..

Skrevet

Jepp diagnose er tatt og kom ikke inn på hjernen.. derfor jeg kjøpte ny hjerne..

Skrevet

er sikkert bare en bagatell detta her med brudd på en viktig ledning eller et rele som ikke slår inn.. men da jeg ikke har snøring på elnett får ikke jeg ordna dette

Skrevet

Så jo etter jeg svarte at du fikk spørsmål om det.

Men er vel en ledning man må klippe pga startsperra vel ?

Blir vel litt galt det å med den uoriginale sperra du har muligens..

Skrevet

gidder heller ikke bruke 10 lapper på og sette den bort il bil elektro folk eller bmw

Skrevet

punkt en er vell og få den bensinpumpa til og gå, siden du ikke får tvangskjørt (går utifra at du kobler 12v rett på pumpa) den en gang så har du mulig en feil der, og disse coilene kan vere ganske lumske, faren min byttet fire av dem på sin nå nylig, er ikke så mye vanskeligere og skjekke gnisten på en bil en på en moped.

så der har du to ifra meg om ikke anna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...