toomas Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 og få bensin pumpa til og gå er null stress og gnist er det ikke sjekket igjenn nå.. men prata med bmw og de mener at muligen kontakta på bilen ikke matcher motoren siden gammle er simens og nye er bosh.. så da må jeg vell egentlig prøve og få kobblings sjema på bosh og på simens og sammenlikne.. og se om jeg må bytte om noe der
Riefarn Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Regner med du har sjekket alle sikringene? Bilen min startet plutselig ikke en dag, drev leeenge før jeg for 5. gang gikk over alle sikringene en siste gang... var en sikring som var gåen, men var nesten umulig å se det...
NiFtY Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 jeg byttet fra siemens ledningsnett til bosch på en 92 320, byttet hele motornett og hjerne, alt fungerer og det var plug&play. selve kontakten på siemensnettet passet ikke fysisk i bosch hjerna, dette husker jeg at jeg prøvde.
toomas Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 jeg byttet fra siemens ledningsnett til bosch på en 92 320, byttet hele motornett og hjerne, alt fungerer og det var plug&play. selve kontakten på siemensnettet passet ikke fysisk i bosch hjerna, dette husker jeg at jeg prøvde. altså du fortsatte med simens nett inn i bilen mens motor nettet var bosch? i såfall er det sånn det er på motoren min nå.. motor nett og hjerne er bosh mens fra kontakta ved sikrings boksen og inn i bilen er fra gammle simens.. sitter nå i skrivende øyeblikk og sammenlikner farger på ledninger,plassering osv på bil nettet i forhold til motor nettet motor nettet..
toomas Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 da fikk jeg faktisk motoren til og gå.. viste seg at den ene ledningen mer på stikket over til bilen trengte pluss.. også fyra driten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå