Gå til innhold

Når vil du ha neste treff?  

12 stemmer

1. 1. Når vil du ha neste treff?

• 3. Mai
      0
    • 10. Mai
      2
    • 17. Mai
      0
    • 24. Mai
      10
    • 31. Mai
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er folket klar for nytt treff i byen? Var ikke så aller verst sist, og neste blir nok enda bedre :D

Lar avstemningen gå en uke. De fleste burde klare å bestemme seg til da....

Skrevet

3. mai, har jeg hørt ubekreftede rykter om at det blir BMW treff hos Bavaria, sammen med BMWCCN Rogaland, og 31 mai er det BMWCCN landstreff på rudskogen.

Skrevet

Kvadrat er vel en fin plass og ha det? Ellers er jo det jo nokså stor plass ved gamle tou bryggeri? En annen plass er jo rett utenfor jobben min (I maskinveien på forus, litt oppforbi motor forum (Volvo). Den store plassen du kan se fra motorveien. Var noen av de jeg kom på i farten :)

En uke bør også være grei nok tid :) Var du på sist treff adios? Kan ikke huske å ha lagt merke til bilen din :oops:

Skrevet

Er en fin plass det. Greit å ha muligheten til å stå under tak i tilfelle regn. Kan jo også vurdere grilling og slikt som var oppe i den andre tråden. Men først og fremst må det settes av en dato. Jo før den fastsettes jo flere kan sette den av så de kan komm :wink:

Var på sist treff ja, men bilen ser jo relativt anonym ut. Legger ikke spesielt godt merke til den... Hehe

Skrevet

Blir det feil dato kan ikke jeg heller pga eksamen, men håper på det beste... Må kanskje sende ut PM til alle som var interessert i forrige treff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...