Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, kjøpte meg ein e 36 325i 192 hk idag.. Me automat..

Hva synes dere her om den 2.5 litærn me automat? syns dere den går gått??? Har det vært noe problemer me den kassa opp igjennom??

Og er på utkikk etter ein grei endepotte som gir fra seg grom lyd alt opp til 5000 tusen noen tips for hvor jeg handler det???

Skrevet

Ta den en runde så ser du om den går godt. De motorene går jo stort sett rimelig greit. Alt ettersom. Kjøp deg scorpion. Det gir masse lyd. Skal ha meg det selv tenker jeg. Det får du kjøpt på blandt annet Koed.dk

Skrevet

Okei, jeg har tatt mange runder me han, handla ein igår hehe..

91 mod som blei tatt inn te norge i 2003 og har kun vært sommer kjørt og vært oljebehandla vær sommer før vinterlagring.. Helt rustfri..

Ganske fornøyd..

MEn hakke prøvd manuell så lurte bare på om det noen viste om det var noe stor forskjell..

Men skal sette i ein turbo om to uker så vil jo hjelpe drastisk det da:)

Skrevet

tja, visst kassa ryker så bygger jeg bare om te manuell så igrunn er det et pluss hehe:)

Men jeg kikker litt på koed nå, også ser jeg sånn 4 rørs udstøtnings opplegg, hva syns dere om denne "Supersport, 4-Rørs udstødninger. (Rustfrit stål)" Og "Koed Bananmanifold" samlet pris ca 6000..

Skrevet

med den innstilinga kommer kassa til å ryke rimelig fort vertfall :lol:

ka turbo du ska ha da? visst jeg var deg vile jeg brukt penger på kompresor istedenfor.. men jeg er meg, å du er deg :P du gjør som du vil :)

Skrevet

Det er ganske mye som må byttes vis du skal hive i en turbo i en 325. motoren tåler ganske mye men setter du i en turbo så ryker ikke bare girkassa. jeg også ville heller anbefalt å brukt pengane på en kompressor.

Skrevet

Okei:) Men å mye må jeg ut me for en grei kompressor da??? Har 11000 lapper jeg vil bruke.. Og 2500 av di skal gå til endepotte scorpion hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...