Aroid Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Er det noen som har savner sin bil? Type: E28 528i Årsmodel: 10/86 Motor: M30 B28 Farge: Grå blå? chassi nr: WBADA710009662417
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 nyskjerrig jeg nå Hva har skjedd? Ser jo at den har vært en smule varm, men har den blitt stjelt eller noe siden du spør om noen savner den?
Aroid Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 jeg frykter for at den er stjelt ja. Før at den har vårti tatt fyr på så har dem spunnet noe som inni hjelvete rundt om kring her i Stordal og Ørskog.
BimmerKing Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Er det den der som har laget spora på Valgermo ovenfor Møre Oppbrukt også kansje??? Der har det plutselig blitt noen SERIØSE spor i krysset der i løpet av natten...
Aroid Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 BimmerKing: Stemmer det. no så jævlig også.
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Dårlig gjort vet av en her i distriktet, men den er vel ikke kjørbar for øyeblikket, og den var svart...
BimmerKing Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Har ikke sett dem selv, men hvis jeg ikke tar HEEELT feil så jobber du sammen med vedkommende som fortalte meg dette... Hehe. Fikk høre ikveld serdu..
Aroid Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Har ikke sett dem selv, men hvis jeg ikke tar HEEELT feil så jobber du sammen med vedkommende som fortalte meg dette... Hehe. Fikk høre ikveld serdu.. det kan godt så hend jeg gjør. du meiner han marius?
Aroid Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Dårlig gjort vet av en her i distriktet, men den er vel ikke kjørbar for øyeblikket, og den var svart... jeg kan trykt sei at den her heller ikke noe særlig kjør bar i øyeblikket
Gjest Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Off, kjenner en som kjøpte seg en slik en for 1-2 måneder siden.. Akkurat de felgenne der og med 2.8 liter under panserret.. Bilen sto i ålesund, frykter det verste..
Naginata Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Jepp... Dette er min bil.. Jeg sitter her og er direkte kvalm, fikk akkurat vite om det. Ringte Ålesundspolitiet, men de sa de skulle ringe tilbake, men har ikke fått vite noe.. Og til dere som har noen slibrige kommentarer; dere kan ta rennafart rett inn i helvete. Dere har mest sannsynlig aldri opplevd dette selv. Jeg som var nede og tok bilder og greier av den for to netter siden og greier....... EDIT: Kom akkurat av telefonen med politiet nå, og anmeldelse vil bli levert inn i morgen. Hvis noen har tips\navn eller generelt vet NOE SOM HELST som kan være av interesse, ring meg når som helst på 45 25 29 94. Jeg er spesielt interessert i og få vite om denne ble satt fyr på med vilje, eller om den spontan-antente, da Ålesunds Politiet mente at dette var noe JEG måtte finne ut; men saken ville bli "etterforsket".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå