Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så veldig strøken ut på bildet ja..

Vil tro den er påtent med bensin o.l. for å bli så utbrent, men er ingen ekspert. Bare baserer på egne opplevelser..

Ble funnet 2 stk bensinkanner hennslengt i grøfta like ved, så det stemmer sikkert..

Aroid : Snakka med eier av bilen nettop, politiet hadde faktisk ikke klart å lese av chassinummeret, men det du oppgav stemte.. Slappt av purken!

Edit : Eksos her..

det kan no hend for at jeg måtte skrap bort smeltet plastik over ramme nr.

det er jeg som har tatt bilde av bilen og tatt å funnet ramme nr.

jeg håper ikke at den/dem personan som har gjort det her ikke slipper billig unna.

• 2 weeks later...
Skrevet
Ja no har det skjed igjen. No har det vårti en E36 325 stjålet og funnet oppbrent ved ålesund

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=774098#774098

og jeg har nettopp fått hørt at også en E30 har vårti funnet opp brent.

no syns jeg det er nok!!!! få tak i dem jævlan som holder på med sånt.

ble oppringt av en kompis i dagtidlig som trodde det var min e36 som hadde brennt ned, men det var det HELDIGVIS for meg ikke :)

er ikke bare bmw'er som brenner, noen venninder av meg fikk russebilen sin brennt til grunnen natt til i går..

anbefaler alle i ålesundsområdene å holde ører å øyner på spiss. dette går ikke!!!

kondolerer så mye til eier av e28'en..

Skrevet

Fytti helvete. Rett og slett! Det er jo 4-5 biler som er stjålet og brent opp det?

Her må dere seriøst gå ilag noen folk og få til noe greier om natta. Sett kanskje bilen et sted der noen av de forrige har blitt stjålet, og ligg klare til og ta de som evt. prøver seg. Slike idioter kan ikke være veldig smarte, så de går nok på samme sted og leter, men dette er jo bare spekulasjoner.

Prøv og få til noe! Om dere finner ut hvem de er, legg ut navn, adresse, bilde og telefon nummer. Så alle skal få vite hvem disse jævlene er!

Merker jeg blir sur her..

Skrevet

Ta vare på BMW'ene deres! Lås dem inne, kjør den inn i stua om dere vil :wink::P Finn en grei BMW til å bruke som lokkefugl, å gjem dere godt :wink:

Min eneste tanke... Stakkar folk, kondulerer så meget for dere som har mistet bilene i det siste.

Skrevet

Skjedd det samme igjen, men ikke i ålesund.

e36 325i stjålet og oppbrent ved østlandsomerådet. Ble funnet i spydberg. et stykke unna m.a.o

Skrevet

Kan jo bli interessant å se hva som skjer utover neste ukene nå da, ettersom bmwccn har vårtreff her i Ålesund nå på søndag.. får jo speidet ut det de vil umerket da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...