Tranø Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Bilen har en anelse "metallisk" "blekk" lyd om noen skjønner hva jeg mener, lurer på om inmat i kat enten er fjernet eller ødelagt. Vil det ha noe å si om jeg kapper bort katt og setter inn rør bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Vurderer det samme selv også, det knitrer noe veldig under bilen bare jeg har kjørt en km og skrur av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Har hørt noen sier at det kan være en lambda eller noe slik som ligger å føler på eksos temp før og etter kat for å justere kaldstart på bilen. men når jeg ser under ser jeg ingen sonder. Noen som vet mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Har samme skralle i min kat. Min er ribba di sier ribba kat lager stygg skrammlelyd. + d skjoldet rundt kat kan klirre som F Jeg skal skjære ned kat og sveise i rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå