aloebiz.net Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 http://view.break.com/441808 Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Gal fyr ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Gal, men holdt seg stort sett på sin side av veien og kuttet ikke blinde svinger noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 http://view.break.com/441808Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn! har jo sett verre kjøring en dette.. søk på ghostrider istedet:) HAN er syk å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Syk faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Kjøringa er frisk som fan den. Men ingen over 18 år tror vel at det speedometet stemmer!!?? Har hatt x antall r sykler og kjørt mye siste årene lagd filmer og div... Og for å dra ut 6 gir så fort må du kjenne macgyver!! Men som sagt kjøringen i seg selv er fin! Men denne er kraftig neddrevet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 http://view.break.com/441808Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn! har jo sett verre kjøring en dette.. søk på ghostrider istedet:) HAN er syk å kjøre Var det første jeg tenkte på også, søk på Gohstrider, han bruker vel under 15 min på Stockholm-Uppsala, ca 7 mil og der er det nok trafikk.. Det er MYE sykere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Han er gal Har dere sett filmen om en fransk man som kjørte rundt paris på motorveien på 11 minutter. Han ville komme under 10 min med han døde tror jeg da han prøvde på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 http://view.break.com/441808Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn! har jo sett verre kjøring en dette.. søk på ghostrider istedet:) HAN er syk å kjøre Var det første jeg tenkte på også, søk på Gohstrider, han bruker vel under 15 min på Stockholm-Uppsala, ca 7 mil og der er det nok trafikk.. Det er MYE sykere:) Hehe, akkurat det jeg også tenkte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 har dere sett den nye GR 5 filmen da? så trailer av den i sted, den tror jeg blir virkelig syk! holder på å laste den ned:P var stockholm - uppsala på ca 15 minutter ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 GR er helt sinnsyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ghostrider klasser ut denne karen i galskap og fart, enda de absolutt er på samme sinnsnivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Som folk sier, har sett verre kjøring. Ghostrider ligger fortsatt på topp, han er jo helt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Kjøringa er frisk som fan den. Men ingen over 18 år tror vel at det speedometet stemmer!!?? Har hatt x antall r sykler og kjørt mye siste årene lagd filmer og div... Og for å dra ut 6 gir så fort må du kjenne macgyver!! Men som sagt kjøringen i seg selv er fin! Men denne er kraftig neddrevet!! La også merke til dette. Han var jo "plutselig" opp i 299 en stund der, og det gikk på null komma niks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Her er han Paris rundt på 11 min Gal mann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå