Gå til innhold

Syyyyk motorsykkelkjøring!!!!!!!

Share

Anbefalte innlegg

Kjøringa er frisk som fan den. Men ingen over 18 år tror vel at det speedometet stemmer!!?? Har hatt x antall r sykler og kjørt mye siste årene lagd filmer og div... Og for å dra ut 6 gir så fort må du kjenne macgyver!! Men som sagt kjøringen i seg selv er fin! Men denne er kraftig neddrevet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://view.break.com/441808

Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn!

har jo sett verre kjøring en dette.. søk på ghostrider istedet:) HAN er syk å kjøre

Var det første jeg tenkte på også, søk på Gohstrider, han bruker vel under 15 min på Stockholm-Uppsala, ca 7 mil og der er det nok trafikk.. Det er MYE sykere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://view.break.com/441808

Fy faen det er det villeste jeg har sett!!! Han kan umulig være i live nå om han har fortsatt sånn!

har jo sett verre kjøring en dette.. søk på ghostrider istedet:) HAN er syk å kjøre

Var det første jeg tenkte på også, søk på Gohstrider, han bruker vel under 15 min på Stockholm-Uppsala, ca 7 mil og der er det nok trafikk.. Det er MYE sykere:)

Hehe, akkurat det jeg også tenkte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøringa er frisk som fan den. Men ingen over 18 år tror vel at det speedometet stemmer!!?? Har hatt x antall r sykler og kjørt mye siste årene lagd filmer og div... Og for å dra ut 6 gir så fort må du kjenne macgyver!! Men som sagt kjøringen i seg selv er fin! Men denne er kraftig neddrevet!!

La også merke til dette. Han var jo "plutselig" opp i 299 en stund der, og det gikk på null komma niks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...