LarsFromasj Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Hei! Ønsker å kjøpe, billig, eller overta et sett med 4x100 felger. Om det så er stålfelger, noen kjedelige alufelger eller lignende. Bilder og specs ønskes (Dim., ET osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Jeg har liggende et sett med stygge 13" hvite felger, med 4x100 tror jeg det er, men disse stammer fra en golf 2 og ikke bmw, så vet ikke hvordan ET det er på dem. Hvis det er intressant går de meget billig Befinner seg i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Har stålfelger med bra piggdekk foran og dekk uten pigg bak.. Sto på e30'n tidligere.. Det er 14 el 15".. De blir dine for 100 kr;) Larvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonfredric Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 har et 2 sett stål felger med brukbare dekk på kan du få gratis;) har ikke bruk for de lenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Har 3 stk OZ felger (4*100) har masse annet også. bilder kan du få ved ønske:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Takk til alle. Ser ut til at jeg har ordnet et sett felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå