Rs2maz Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Bilen er som topic sier en 1991modell 520 (180Kkm) Har verken tid eller sted å styre med den nå, pluss at den brukes mest til å sitte i kø... Annen mindre BMW i god stand med strikkmotor kan derfor taes i innbytte, kan også gi mellomlegg. Det som er gjort (har kvittering på 17K bare i turbodeler, alt er montert i år): -Ny SS Autochrome turbomanifoil, modifisert for å få turbo opp og frem. -Ny T3/4 Turbo. Lader nå 0,7-0,8bar -A-dekk ekstrasprut med to 390cc dyser, bensinpumpe 6bar -600x200x60 alu intercooler -silikonslanger rundt om på olje/luft -bandasjert downpipe -18"M5 replica hjul med 235/40/18 rundtom (godkjent i vognkort) + Kjipe 15"BMW alufelger med brukbare piggsvin. Nesten nye sommerdekk. -Senket 40mm (godkjent i vognkort), siden hevet noen cm bak med foringer (kan taes ut) -Eisenmann håndlaget rustfri bakpotte fra Shmiedmann.dk -M5 delskinn interiør, utenom dørsidene da de så ut som om åttitallet hadde spydd på dem... Lite slitehull mitt i sitteputa i førersete, men dette er tekstildelen og lar seg lett reparere. Også M5 dørlister, M-girkule og M3 ratt. -Lakkert helt ned -Stereo type STOR og proffbygget. Cadence/Focal/Pioneer -Rieger frontleppe (kan trenge ny lakkering) og bakrutesenker Minus med bilen er at det er noe rust i kanalene, en noe uheldig jekkejobb etterlot seg et lite hull under i den på passasjersiden i fjor høst (se bilde). Eu ok til oktober 2009! Ikke vist med turbo. Det som gjenstår er skikkelig oppsett av tilleggsprutet. Jeg har ikke bredbåndslambda, så tør ikke trikse og justere bare på magefølelsen.. A/F skal nå ifølge A-dekk ligge på mellom 13-14. Det som skjer er at når du går på med full gass, virker det nesten som om den kveles og den kutter. Skal ligge på rundt 250hk når det tenner som det burde. Samme kittet som A-dekk bremset 321HK ved 1,2bar med samme kit på en 320, så i rette hender kan denne bli litt smågrom.. Tok bilder i dag, legger ut senere i kveld. Send PM for mail/telefon bare å spørre i tråden om det skulle være noe annet. Edit: bilder Edit: må legge til at synk på tredjegiret er sliten, "ny" brukt girkasse + mellomaksling følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Hvor står bilen? bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Da var bilder oppe! Bilen står i kristiansand. Årsavgift er selvfølgelig betalt. Skiltnummer fåes på PM grunnet kreativt tollvesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ser ut som en tøff bil til en ok pris. Vil bare med det samme gi deg honør for å ta bilde av rust og nevne negative sider av bilen. Dette gjør bare den mer attraktiv i mine øyne! Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Ser ut som en tøff bil til en ok pris. Vil bare med det samme gi deg honør for å ta bilde av rust og nevne negative sider av bilen. Dette gjør bare den mer attraktiv i mine øyne! Lykke til med salget. Takk for det! Syns det er mye greiere at en eventuell kjøper er klar over ting før han kommer, trekker jo ikke akkurat opp prisen å finne ut av slikt først når man går over bilen Ser forresten at jeg har glemt å nevne at turtelleren heller ikke er operativ akkurat nå, da signalet går til ekstrasprutet. Prisen er forøvrig diskutabel, ante ikke hva jeg skulle sette den til. Ikke så mye a sammenlikne med liksom.. Ingen her som trenger artig E34 med skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Neida, har den kun ute her på forumet foreløpig. Fordelaktig at noen med litt peiling får den.. Bare send meg PM hvis du er interressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 *Bump* Kan selges enda rimeligere uten anlegg/med vinterhjul. Får kanskje plukke turboen av å selge den som vanlig 520 isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Hvis du har bilen i slutten av mai, så er jeg meget inntressert. Skjønner jo godt hvis du kvitter deg med den før den tid men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Skal prøve å få den justert til Onsdag som kommer, mulig prisen stiger noe om vi får det skikkelig til Sender deg en PM om jeg enda har den da, virker ikke som om det er særlig interesse for slike bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Jepp bare gi meg en sms med nr ditt så skal vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Har sendt deg sms andreee Glemte å legge til, det sitter også lystgass (vått kit 25-100hk) på bilen, men dette er ikke kobla til etter turbokonverteringa. Skal dette brukes nå, bør det nok settes opp av noen med god peiling da marginene er "litt" mindre på en turbomotor.. Kan forøvrig brukes på alle biler med bensin innsprøytning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcberg Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Hvor holder du til? Er det AC på denne (litt kjekt nå på sommeren)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs2maz Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Holder til ved Kristiansand. Ikke AC, kun takluke dessverre. Forøvrig funker alt av setevarme, el-vinduer etc. Litt kødden riskornskrift på kilometertelleren nå og da, noe som er vanlig på disse. Enda et minus; det er oppstått en liten eksoslekkasje forran et sted. Ikke spesielt hørbart, men står du stille med varmeapparatet igang så kan du lukte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sneaky Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Har en bmw e-34 525i M20B25 1990 i god stand. spec: Simons effekt anlegg fra kat. greenfilter. Bilstein B10 sprint understell. Ellers original og i veldig fin stand til å være så gammel. Hadde vært artig med en bil med litt mer pulver,pendler en veldig fin veg til jobben så hadde vært stas med noe mer pulver. Denne bilen er veldig fin og behagelig til hverdags bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg