tinnsoldaten Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Reiste ut på jobb og levert bilen til en som skulle sote an mens eg var vekke , kom hjem i går og når eg startet den i dag så pinget det opp med feilmeldinger på begge siderairbaggene. Alle ruter er sotet utenom frontruten.... Bilen er en E60 Noen som har noen formening på dette?
Ole@Automote Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Har vell tatt av dørpaneler eller lister da for å sote rutene er ikke unormalt det, du må på BMW for å resette de alarmene dine tenker jeg.
tinnsoldaten Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Fikk mister soting på tråden her i sted , hadde vist vært å plugget av og på litt under panelene på dørene. Ja regner med det bare er å poppe innom å få reset på , så ordner det seg nok . Ble litt stresset , hadde i forkant punget ut 6500,- for å fjerne noe airbagsystem feilmelding.... sensoren i setet.... Pluss at eg fikk byttet bremsebryteren , den hadde en tendens til å henge seg opp , ser ikke bra ut det.... Svinaktig dyrt når en ikke kan fikse det sjøl....
-Sammy Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Du kjenner ikke noen med diagnoseutstyr da? evt. om det er noen her som bor ikke så langt unna som kan hjelpe? Litt dumt å betale dyre dommer for noe som tar 2min bare du har litt utstyr.
Richie85 Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Fatter fikk samme feilmelding på sin E61.. Jeg gikk inn med Carsoft å slettet feilkodene.. Airbaglampen sluttet å lyse
tinnsoldaten Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Har carsoft og interfacen til BMW , men eg mangler laptop... Ellers må eg ha en satans lang kabel..... Er det noen i nærheten som har en laptop å bidra med så har jeg interface og carsoft.
tinnsoldaten Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Ja , det var det då , må inn å fikse på sysakene mine .... Bor i Bergen.
steinar84 Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 sorry lit ot men hvor får man tak i carsoft og interfacen til BMW?
tinnsoldaten Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Interfacen finner man på ebay , bør ikke koster mer enn 100$ hvis eg ikke husker helt feil. Carsoft finner du på x sider , eks , på x . søk på carsoft og du skal finne en versjon som heter 6.5 med crack da får du sikkert en utgave der du først installerer 6.5 så legger du inn crack for 6.5 etterpå oppdaterer du denne med Carsoft SP1 til slutt cracker du denne med Carsoft SP1 crack Då skal du ha lagt inn Carsoft på PCen Mener det skulle gå an å installere på XP , men usikker på om det går i Vista.
doG Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Har carsoft og interfacen til BMW , men eg mangler laptop...Ellers må eg ha en satans lang kabel..... Er det noen i nærheten som har en laptop å bidra med så har jeg interface og carsoft. Jeg har laptop og kan hjelpe, skulle samtidig endret litt i bilen min Skulle hatt automatisk kjørelys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå