Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E34: Speedometer, vifter til AC(1stk E.Sveen, flere igjen), shadowline lister(Sedan Ingard, nesten kompl til touring igjen), masse deler til AC bla panel, motstand,deler til CC, mye elektronikk, sett med kompl Air brake ducts med maler(540 front), og masse ting og tang, bare å spørre.

E36: Bunnpanne med oljepickup, topp B25 M/Vanos komplett(selve toppen må byttes styringer på eksosside, men resten er ok, fin deletopp), Blokk med råder, veiv og nummererte lager), Coiler, headers i rustfritt(Dirtydicky), sportsint i sort stoff med delt baksete(Tobben), 16" TSW og masse småtteri.

Stasj: sett for å kle kjøleslanger osv, inductionkitt med alurør og nytt sportsluftfilter, ESAB 120 sveiseapparat, osv.

Skrevet

KOed E36 325 headers (bananmanifolder) i rustfritt: 2000

6 Stk 325 coiler i org emballasje;1200

325 Veiv med lager og råder i god stand:700

6 stk 135mm råder: 600.

Inductionkit med nytt filter: 500

Speedometer med sprekt glass til E34 240K:500

Esab for salg litt ut i Mai, grunnet må sveise noe selv.

Skrevet

Har du noe som kan heve looken til en 91 modell E34 525 da? øyeklok, fetere fanger, noe senke stæsj, krom lister innvendig eller noe slikt?

Skrevet

Bremseluftere, hvor sitter de og hvordan ser de ut? Skal du ha for slikt? mye pes og sette på bil?

Og shadowline har jeg bestemt meg for og ikke ha. Vil ha det blanke på min, den er så mørk ellers og vil bryte med litt blankt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...