Gå til innhold

Demontering av baklykter, E46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle bytte ut de gamle, orginale og stygge baklyktene mine med led-baklykter, bestillt fra gs-bildeler. Men når jeg skulle ta de gamle av, fikk jeg ett problem. Jeg fikk bare løs to (?av tre?) skruer. Det så ut som om at lyktene var festet med tre skruer når jeg så på de nye lyktene, men da så det ut som om at den siste skrua (den som er lengst ut mot siden) er gjemt bak et deksel kledd med stoff.

Må jeg ta av dette dekseleg for å komme til den siste skrua?

Takk for alle svar :)

Skrevet

Byttet baklyktene på min e46 for en månedes tid tilbake, gikk akkurat å bare bøye dekselet til siden, og ja, det er en skrue der ;p

Skrevet

ja, fikk det til:) jeg kom akkurat til den siste skrua når jeg bøyde dekselet til siden. men jeg fikk et nytt lite problem; det dekselet som var på innsiden mot bagasjerommet på de gamle lyktene passte ikke på de nye lyktene :-/ går det ann å kjøpe nye deksel evt tilpasse de gamle?

Skrevet
ja, fikk det til:) jeg kom akkurat til den siste skrua når jeg bøyde dekselet til siden. men jeg fikk et nytt lite problem; det dekselet som var på innsiden mot bagasjerommet på de gamle lyktene passte ikke på de nye lyktene :-/ går det ann å kjøpe nye deksel evt tilpasse de gamle?

Ah hehe, hadde akkurat det samme problemet her. Klippet til de gamle dekslene og festet de med strips.. Bedre enn ingenting iallefall!

ownay2w8021xgi8rbphx_thumb.jpg

Ledningsrotet syntes heller ikke, med mindre man lener seg langt inn i bagasjen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...