Friksen Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 her en bra delebil tror jeg!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1854617 billi er det vertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMY Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Er interessert i dine venstre dører (foran og bak) hvordan er tilstanden ( rust ikkke OK , riper/mindre bulker OK.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 nei ekke min.. har e39 jeg.. bare kom over da jeg sikla rundt på nette etter 540/m5 jeg og hadde jeg hatt et bedre sted å stå hadde jeg nok handla denne tvert! 23k for en 540 er billi vil jeg nå si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 skinn interiør, motor, gir og understell til den prisen samt noe karrosseri-deler virker ganske billig.. Har vel alt man trenger til ombygning her? Må det betalest noen avgift på motor før den kan brukes i bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 er bilen vert reg i norge mere en 10år..er det bare betaling for en godkjennelse time.. og dokumentasjon fra bmw..så dette er en handel for dem som har arbeidslyst og erfaring og plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg