PowerPro Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Ønsker å kjøpe venstre framsete til en e34. Er sort/grå standard stoffsete med armlene. Usikker på fargekoden, noen som vet hvordan jeg kan finne eksakt nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 har sete jeg, er mørk grått, sånn standar farge iværtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKB Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Hvis det er grå og svarte diagonale striper, så er det sikkert "0411 ANTHRAZIT" Den er veldig vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Fanken tråden forsvinner langt uti... Er mørlt grått ja. Skal sjekke det med stripene i morgen så skal jeg gi lyd fra meg bmw520. Du har ikke no bilder da? Selger du hele interiøret samlet eller kun fremsete? Er det armlene? Pris tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Hvis det er grå og svarte diagonale striper, så er det sikkert "0411 ANTHRAZIT" Den er veldig vanlig... Stripene går på skrå annenhver grå og svart...Så temmer sikkert at de heter det:) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKB Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hvis det kun er trekket på "sitteputen" som er slitt, så er det fort gjort å bytte det altså... Har ett splitter nytt liggende, i rette farge og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Hvis det kun er trekket på "sitteputen" som er slitt, så er det fort gjort å bytte det altså...Har ett splitter nytt liggende, i rette farge og alt Først og fremst prøve å få tak i ny med armlene som funker:) Armlenet på sete er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå