Aguilera Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Som topic sier, jeg må ha nye matter fremme, men klarer vist ikke å oppdrive noen som passer. Har vert i et utall butikker og nettbutikker uten å finne noe.. Den matta som ligger i bilen nå på førersiden er tilklippet rundt gasspedalen, noe som må tyde på at forrige eier også hadde problem med å finne en som passet. Noen forslag på hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 biltema har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Kjøpte matter på GS bildeler. En fordel å betale litt ekstra i forhold til Biltema for å få noe som ligger skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 kjøpte mine på www.shcmiedmann.no passer som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=71305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Biltema matter passer DÅRLIG i min compact i hvertfall. Men GS, schiedmann, og koed har fine matter som passer bra. Samme som resten av E36 familien unntatt cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Kjepeflott Var på Biltema her om dagen, men de hadde lite inne av matter, og den der `veilederen`var borte. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Har selv matter ifra Schmiedmann, og de passer perfekt i min E36 coupe hvertfall. Blei veldig bra, ser ikke ut som noe jalla biltemamatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå