niko Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 God Kveld. Jeg har en 92 mod 520 E34 Touring som er litt senket (20-30mm ca), har vært på EU. Fikk mangellapp pga manglende TUV papirer. Så nå ville jeg høre med dere om noen kanskje kjenner igjen produsenten hvis jeg beskriver fjerene. Alle 4 er sorte, jeg har funnet et Nr på venstre bakfjær: (29 888HA) står det med hvit skrift. Ovenfor nr står det med hvit skrift (BMW 5 Touring)! Nå er jeg spent på hva dere finner ut! Mvh Niko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Er ikke M-tech? Altså org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niko Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Den tanken har streifet meg også..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niko Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Hei. Fikk nå hjelp av Geir Ove hos KOED. Det delenr jeg fant stemmer med H&R sitt delenr, TUV blir utskrevet i morgen! helt topp! Niko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Fint det Har ikke sett sorte H&R før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå