Henrik... Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Hallo..kjøpte min første BMW i dag, og regga meg her for litt tips. bilen er en e36 320 coupe. For det første vil jeg prøve å få fram sekser lyden så godt det lar seg gjøre. brummer litt på lavt turtall, men når man gir på er den ikke særlig utprega. er ingen spesiell eksos og orginalt luftfilter. På min gamle Sierra med v6'r hjalp det veldig med sportsfilter. hjelper det på rak 6'an? evt. litt småtips av styling som hjelper bra. skal ikke legge spesielt mye i denne, da jeg sparer til Cosworth (ikke bli sure nå) Takker for svar
Cumberdale Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Grattis med bmw! nye lykter og ny støtfanger om du ikke skal legge så mye i det, kanskje kjøpe noe pærer med mindre watt i grøftlysene for å tone de ned litt.
lund3n Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 kompresor istedenfor cosworth m3 fangere og side skjørt kansje angeleyes og m3 lykter bak. ellers bør de vær orginalt
///Mysild Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 drit i cosworth og bygg m3 hehe men nei,et green filter og en sportseksos type simons elelr noe slikt, så får du et fint snerr evt en m3 styling, men hvis du bare skal ha bilen "litt" så er det ikke så altfor mye du får igjen for det...
Ad|oS Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Grattis med riktig merke og velkommen som medlem. M3-front er nok det som vil gjøre størst forskjell, og om du ikke vil koste på den det vil det hjelpe mye om du bare lakkerer bilen helt ned. Ser ikke bra ut med en grå "stripe" rundt hele bilen hehe Med konfilter og effektanlegg kan du få lyden frem mye mer, men koster litt. Er ikke kvalitet altfor viktig kan du får dette for 3-4tusen. Men uansett, er dette bare en midlertidig bil er det ikke verdt å koste på den så mye da du får lite igjen for dette ved salg igjen. Men på en annen side, med et par små grep vil du få en bil som er utrolig mye penere og så kan det jo hende du blir BMW-frelst
Astri Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Hei og velkommen. Du har jo et bra utgangspunkt te ein fin e36 der da. Eg anbefale at du kikke innom de forskjellige e36 trådene her inne eg, så har du masse tips te ka du kan gjør me bilen. (og kanskje du droppe cossieplanene hehe. )
Henrik... Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Takker for bra mottagelse og respons Cossie planene blir nok stående ja hehe..men drømmer om en e30 m3 en gang i tida å! Det blir nok sannsynligvis konfilter/greenfilter og muligens effektanlegg å. Angeleyes har jeg tenkt litt på. noen som har nettsider hvor disse fåes? forskjell i kvalitet, pris etc etc.? M3-fanger og sånt er sånn jeg eeegentlig ikke har tenkt å kjøpe, men ikke helt umulig. åssen er det å lakke den grå "stripa" egentlig? sitter det? blir det pent? gjøre selv?
Astri Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Thunegutten hadde noen angel eyes til salgs nå såg eg. Du kan faktisk finne masse rart inne på salgssidene her. Og iallefall til e36.
mbkomfort Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Har bilen fulgt serviceboka i det siste? Er du usikker så skift olje/filter og kontroller eller skift frostvæsken, grei måte og sikre seg mot unødvendige havari, jo hardere du kjører jo viktigere er dette! Lykke til med BMW
Henrik... Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Har bilen fulgt serviceboka i det siste? Er du usikker så skift olje/filter og kontroller eller skift frostvæsken, grei måte og sikre seg mot unødvendige havari, jo hardere du kjører jo viktigere er dette! Lykke til med BMW Okei. er fulgt ganske bra ser det ut til ja..men skal passe på. er det DTM potte som er tingen på BMW?
opt Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Nei, e36 skal ikke ha dtm-potte. 2 vanlige runde er tingen.
Henrik... Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Nei, e36 skal ikke ha dtm-potte. 2 vanlige runde er tingen. ahh, kjedlig..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå