Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo..kjøpte min første BMW i dag, og regga meg her for litt tips. bilen er en e36 320 coupe. For det første vil jeg prøve å få fram sekser lyden så godt det lar seg gjøre. brummer litt på lavt turtall, men når man gir på er den ikke særlig utprega. er ingen spesiell eksos og orginalt luftfilter. På min gamle Sierra med v6'r hjalp det veldig med sportsfilter. hjelper det på rak 6'an? evt. litt småtips av styling som hjelper bra. skal ikke legge spesielt mye i denne, da jeg sparer til Cosworth 8) (ikke bli sure nå)

Takker for svar

BMWmin-1.jpg

BMWmin2-1.jpg

Skrevet

drit i cosworth og bygg m3 :-P

hehe

men nei,et green filter og en sportseksos type simons elelr noe slikt, så får du et fint snerr :-)

evt en m3 styling, men hvis du bare skal ha bilen "litt" så er det ikke så altfor mye du får igjen for det... ;-)

Skrevet

Grattis med riktig merke og velkommen som medlem.

M3-front er nok det som vil gjøre størst forskjell, og om du ikke vil koste på den det vil det hjelpe mye om du bare lakkerer bilen helt ned. Ser ikke bra ut med en grå "stripe" rundt hele bilen hehe

Med konfilter og effektanlegg kan du få lyden frem mye mer, men koster litt. Er ikke kvalitet altfor viktig kan du får dette for 3-4tusen.

Men uansett, er dette bare en midlertidig bil er det ikke verdt å koste på den så mye da du får lite igjen for dette ved salg igjen. Men på en annen side, med et par små grep vil du få en bil som er utrolig mye penere og så kan det jo hende du blir BMW-frelst :wink:

Skrevet

Hei og velkommen.:D Du har jo et bra utgangspunkt te ein fin e36 der da. :D Eg anbefale at du kikke innom de forskjellige e36 trådene her inne eg, så har du masse tips te ka du kan gjør me bilen. (og kanskje du droppe cossieplanene hehe. :P )

Skrevet

Takker for bra mottagelse og respons :) Cossie planene blir nok stående ja :wink: hehe..men drømmer om en e30 m3 en gang i tida å!

Det blir nok sannsynligvis konfilter/greenfilter og muligens effektanlegg å.

Angeleyes har jeg tenkt litt på. noen som har nettsider hvor disse fåes? forskjell i kvalitet, pris etc etc.?

M3-fanger og sånt er sånn jeg eeegentlig ikke har tenkt å kjøpe, men ikke helt umulig.

åssen er det å lakke den grå "stripa" egentlig? sitter det? blir det pent? gjøre selv?

Skrevet

Har bilen fulgt serviceboka i det siste? Er du usikker så skift olje/filter og kontroller eller skift frostvæsken, grei måte og sikre seg mot unødvendige havari, jo hardere du kjører jo viktigere er dette! Lykke til med BMW :-)

Skrevet
Har bilen fulgt serviceboka i det siste? Er du usikker så skift olje/filter og kontroller eller skift frostvæsken, grei måte og sikre seg mot unødvendige havari, jo hardere du kjører jo viktigere er dette! Lykke til med BMW :-)

Okei. er fulgt ganske bra ser det ut til ja..men skal passe på.

er det DTM potte som er tingen på BMW? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...