Gå til innhold

Brother`s BMW E30 (M10B18) 2-Dørs Swartz 85mod<3

Share

Anbefalte innlegg

Ja poster da noen bilder av min herlige E30 B):wub:

Den er tilnærmet 100% strøken, har gått 146 000km og er IKKE vinterkjørt. Har vært under den og det er ikke tegn til rust der, eller noen andre steder. Har ikke noen bilder av interiøret osv men det kommer. Interiøret er hværtfal like pent inni som utenpå. Det eneste som er litt synd er at motoren er litt liten, men dette blir gjort noe med senere.

Da får jeg bare slenge ut bilder av herligheten min. Jeg er hværtfall storfornøyd med den:wub:

3-3.jpg

2-2.jpg

6-1.jpg

9.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0019.jpg

Og siden jeg vet noen kommer til å spørre....

Jeg kjøpte bilen for 25 000 (prutet ned fra 30 000 B)) og dette var inkludert årsavgift, eu godkjenning for 1,5 år og helt full tank. Fikk også med splitter nye vinderdekk på felg :wub: og noen snasene lavprofil sommerdekk dere ser på bildene + komplett bra annleg med spiller, forsterker og dobble 12 tommere.

Update 8. august 2008:

Har gått en stund siden jeg postet her nå men har vært for opptatt i det siste. Er blitt gjort noen småting med bilen og til uka skal det bestilles nye deler. Blandt annet nye frontlys, m-tech ratt og noe annet snacks.

Gir alt for Norge (legg merke til flaggene haha):

n595910239_1232084_245.jpg

Spoilern og sotingen i bakruta har blitt fjernet. (Og fått grundig vask og polish)

IMG_0052.jpg

Bilen har også fått ny bakpotte, nylakerte lyktelister, 4 splitter nye dekk og ny org BMW girkule. Skal også sendes til Svendsen eksos for å få sveiset den nye lyddemperen skikelig på plass slik at annlegget også kommer lenger opp mot karosseriet og ikke "henger" under bilen slik det gjør nå. Den har og fått kjørt seg 3 sykt morsomme timer på rudskogen.

n595910239_1472479_9264.jpg

n787350713_3623757_5622.jpg

n787350713_3623760_6765.jpg

n787350713_3623759_6379.jpg

DSC_0363.jpg

Robkill og Brother på tur hehe :lol:

Bilen har fått ny Pioneer headunit med usb, aux, osv. Den er chill.

Pioneerspiller2.jpg

Pioneerspiller1.jpg

Monterte fjernstart på E30`n:

th_BrorsE30Fjernstart.jpg

Nå er bilen også nyvasket og polert opp :wub:

IMG_0264.jpg

IMG_0262.jpg

Hva er dette da, et speil?

IMG_0265.jpg

Nei er nok lakken :lol:B)

IMG_0266.jpg

Disse delene skal bestilles nå snart:

39ff_1.JPG

3da2_1.JPG

4fad_12.JPG

Senkefjærer har jeg liggende som skal på sammen med de gule koni`ene mine samt: Borbet a, decent, eller brock b1. 16".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, bor selv på nesodden men kan ikke si jeg har sett den.

Eneste du trenger her er vel senk og en alpina-front jeg har til salgs (hehe)

Ville muligens byttet ut sotingen med noe lysere å få lagt film på framrutene og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du det kan sikkert stemme siden jeg hentet den fra koppang for 1 uke siden. Jeg bor på nesodden ja. Og bor rett ved nesodden vgs. Apex senkefjærer har jeg men er ikke helt sikker på mm på de. Filmen kan bare pelles av og det kan hende jeg bare skal fjerne allt av sotingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...