Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, har sett den diy'en der... Sitter nok ikke på samme plass nei!

Driver å skifter varmeregister, så tenkte jeg at det var like greit å bytte pollenfilteret i samme slengen, men jeg finner jo ikke det! :?

Sitter to hvite deksler på hver side av vifta, på oppsiden av der filteret sitter på de med AC... men de sitter bom fast, heller ingen skruer i disse.. man må kanskje inn fra oversiden på et vis?

Skrevet
har denne typen varmeapparat:

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... 2/mg-64/il l-64_0189/

Har nettopp fått tilgang til den originale utstyrslista også, og der står det microfilter på...

dette ser ut som at d er valeo, å da sitter filteret på den siden du har blitt forklart lenger opp i tråden her :wink:

altså denne her da

http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=33

PS men fordi d står at d er microfilter der, så er ikke d en selfølge at d sitter på din org for d vettu :wink:

Skrevet

pokker, ved nærmere titt så var d mange varmeapp register der, vilket er d du mener da? :? er nok en smule for trøt til dette nå :oops:

Skrevet

Varmeregisteret er Behr.

(linken heeelt øverst i denne tråden)

Sitter ikke samme plassen nei. Du kan få komme å se selv om du ikke tror meg! :wink:

Skrevet
Varmeregisteret er Behr.

Sitter ikke samme plassen nei. Du kan få komme å se selv om du ikke tror meg! :wink:

pokker behr har jeg vært borti, men husker ikke i farta åssen d var nå, men er du sikker på at d skal være pollenfilter dær da??? d ligner no jævelsk på d som sitter i min tds dette :? måtte du ta ut reg i framkant ja?
Skrevet
pokker behr har jeg vært borti, men husker ikke i farta åssen d var nå, men er du sikker på at d skal være pollenfilter dær da??? d ligner no jævelsk på d som sitter i min tds dette :? måtte du ta ut reg i framkant ja?

Jepp!

Skrevet
Jo.. det skal vel det!

men nå begynner jeg å bli usikker, ettersom jeg ikke finner det mener jeg... :?

mente d var valeo jeg hadde, men dette har jeg rotet med før, så d er stor sansynelighet for at d er behr jeg også har og der er d ikke pollenfilter, men tror man kan sette i et men d er da fra høyre siden å inn slik som i guiden lenger opp her, nei du må nok ta bilde av dette så vi ser åssen d ser ut, bmw har laget noen stk forskjellige reg systemer på E34 serru :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...