Psyfoon Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Jeg har et sett brukte 18" Artec MS på hånda. Felgene er 8,5 bak med 225/40/18 og 8 fremme med samme dim. Innpresset er ET30 så det er jo egentlig helt feil. Men det ser ut som det skal gå bra, eller hva tror dere? Skal prøve med litt last og passasjerer i kveld og se om det subber bak. Bilen er en 2002 318iT 2.0 med orig.sportsunderstell. PS: Fremfelgen på bildet er også 8,5 altså egentlig en bakfelg pga. at jeg bare fikk 2 felger til lån og han tok feil. Dessverre er det en del hakk i felgene (disse 2 er de værste) men jeg får de rimelig. Og ja, jeg vet at rulleretningen er feil Ville dere gått for disse? Og tror dere det vil subbe? Dessverre er det økonomien som styrer at jeg ikke kan kjøpe nye hjul, så alternativet er orig. 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 såg bra ut de der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 kjør på med 18" så bra ut, prøv kanskje å ha litt last i bak og kjøre med begge felgene bak så ser du jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 La baki 4 vinterdekk m felg i bagasjerommet og "lånte" en kompis på godt over 100kg og blåste over fartsdumper. Gikk greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Ble bra med de der, men trenger litt senk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Ikke feil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 fint m merke... og pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Ble bra med de der, men trenger litt senk . Kan ikke senke mer med dette innpresset. Da må jeg valse rimelig heftig. Dessuten er det ikke en showbil men min eneste bruksbil, så den må ha det lille den allerede har av bakkeklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå