TAH Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Heisann, har nettopp kjøpt meg en 520i og har bare godt å si om den! Det eneste som har irritert meg litt er en "suge" lyd inne i bilen. Lyden avtar når jeg gir på. Lyden kommer fra temperaturmåleren ved pedalene.. Byttet denne i en ny og tett en, men lyden er der fortsatt. Noen som vet om det går ann å stille mengden vacum til denne slangen en plass? Takker for svar! Mvh Trond Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMY Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Kan det være at reduserings stykket mangler ? Nr.6 på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAH Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Heisann, takker for svaret og bilde.. Har vært ute en tur og orientert meg utifra bildet ditt... Ifra torpedoveggen og frem til temp måleren er vacumslangen i et stykke inne i bilen.. Nr 6 på bildet har jeg ikke klart å lokalisere... Fremme i motor rommet? Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMY Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Er faktisk ikke helt sikker. På min 525 iAT er det montert et tynt plast rør i gjennomføringen gjennom torpedoveggen, kan være dette. (slangen går ikke gjennom torpedoveggen, men avsluttes på begge sider, kun røret går igjennom). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAH Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Den e grei, fikk ikke tid til å kikke noe videre idag, men skal nok få det deilig og stille i bilen tilslutt Du får ha takk for svar! MVh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå