berttheman Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Hallois.. Lurer på om noen har vert borti att lysa på ein E39 bare plutselig begynner og lyse? Bilen min sto stille i hele går og plutselig så lyste kjøre lyset bak på høgre side og engle auene framme på høgre side. Alle brytere var av og nøkklene låg inne i huset. Prøvde og skru på alle lys og sann men ingenting skjedde. Lyset forsvant ikke før jeg startet den og stoppet den igjen. Hadde oxo eit problem idag tidlig. Da var bilen tung startet og virket nesten batteritom. Og når den endelig startet funkent alt som det skulle... Blir ikke klok jeg
KeRu (Joavg) Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Om nødblinken står inne lenge, så slutter den å blinke, og noe slikt kan skje, eller at blinklyset står på etter tenninga er av.. Har du prøvd å måle med et multimeter bakom lyktene når tenninga er av? Prøv å mål spenning og strøm, og se om du evt har lekkasje..
Bonden Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Internfeil i lysmodulen kan gjøre dette ,releer kan også henge seg på .den er sikker tungstartet da no har trekt strøm over natten.(lysmodulen ?)
berttheman Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Sjekket at du ikke kom borti blinklysbryteren? Ja det er jeg sikker på. Var ikke inni bilen før etter jeg såg att lysa sto på.
berttheman Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Ok. skal sjekke etter lekasje senere i kveld. Får håpe det bare var eit rele som hang sej opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå