AXi0N Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Hei, Legger ut en liten post her for kanskje noen har erfaring med dette. Bilen går bare på 3 sylindere. Bilen fungerte fint når jeg parkerte den, 2 dager senere når jeg starta fungerte den bare ikke :S Bilen er lett startet. Motor lampa lyser og begynner å blinke etterhvert. Viberer noe sinnsykt. Har bestilt time hos BMW, men klarer ikke vente pga været nå Bilen er altså en 2002 318Ci Håper på svar /Joachim
Bonden Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Jeg kan nesten garantere deg at det er feil med en eller flere coiler ,disse er av type bremi og har skapt problemer for kunder i flere år . Disse byttes ut mot nye coiler fra Bosch mener jeg (alle 4 må byttes ut ).
AXi0N Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Jeg kan nesten garantere deg at det er feil med en eller flere coiler ,disse er av type bremi og har skapt problemer for kunder i flere år . Disse byttes ut mot nye coiler fra Bosch mener jeg (alle 4 må byttes ut ). hmm.. Ok, takk for svar Håper det ikke blir for dyrt da..
Bonden Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Dissse coilene koster ca 400 kr+ pr stk hos gs .Du bør få avlest feilminne på motorstyringen før du handler nye deler så er du helt sikker på feilen.
AXi0N Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Dissse coilene koster ca 400 kr+ pr stk hos gs .Du bør få avlest feilminne på motorstyringen før du handler nye deler så er du helt sikker på feilen. Tar dette direkte med verkstedet jeg Ferdig med å skru selv på biler, hehe
AXi0N Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Det var Coilen gitt. Fikk en bekjent av meg til å bytte den.. wrom wrom Hvor er fin været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå