Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Legger ut en liten post her for kanskje noen har erfaring med dette.

Bilen går bare på 3 sylindere. Bilen fungerte fint når jeg parkerte den, 2 dager senere når jeg starta fungerte den bare ikke :S

Bilen er lett startet. Motor lampa lyser og begynner å blinke etterhvert. Viberer noe sinnsykt. Har bestilt time hos BMW, men klarer ikke vente pga været nå :)

Bilen er altså en 2002 318Ci

Håper på svar

/Joachim

Skrevet

Jeg kan nesten garantere deg at det er feil med en eller flere coiler ,disse er av type bremi og har skapt problemer for kunder i flere år . Disse byttes ut mot nye coiler fra Bosch mener jeg (alle 4 må byttes ut ).

Skrevet
Jeg kan nesten garantere deg at det er feil med en eller flere coiler ,disse er av type bremi og har skapt problemer for kunder i flere år . Disse byttes ut mot nye coiler fra Bosch mener jeg (alle 4 må byttes ut ).

hmm.. Ok, takk for svar :)

Håper det ikke blir for dyrt da..

Skrevet

Dissse coilene koster ca 400 kr+ pr stk hos gs .Du bør få avlest feilminne på motorstyringen før du handler nye deler så er du helt sikker på feilen.

Skrevet
Dissse coilene koster ca 400 kr+ pr stk hos gs .Du bør få avlest feilminne på motorstyringen før du handler nye deler så er du helt sikker på feilen.

Tar dette direkte med verkstedet jeg :)

Ferdig med å skru selv på biler, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...