Emil90 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Kom over denne tråden, og lurer på om noen kan oversette litt for meg? http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=558921 Hva heter disse produktene på "norsk", og hvor får man tak i disse? Denne karen fikk ihvertfall et veldig bra resultat, så hadde vært moro å fått til noe liknende:) Emil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorern86 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 det han har brukt av produkter ville jeg handlet på www.autogeek.net.. skal nok lete lenge før du finner noen i norge som skaffer til en like bra pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Tror nok du kan få like godt resultat med meguiars. Det fåes kjøpt hos bilextra, koster ikke skjorta og er lett å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 www.scandicshine.no har ein del av desse produkta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorern86 Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 sjekka opp priser på autogeek.net for deg. alt det han har brukt koster deg 520 nok.+frakt. husker ikke hvor mye jeg betalte i frakt når jeg og cmn her på forumet handlet der. men er ihvertfall verdt det. det er kvalitets produkter tvers igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå