Arild G. Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Lurer på hva som finnes av alternativer til trelistene i E34 Legg gjerne ut bilder visst dere har, og hvor det er å få kjøpt. Lurer spesiellt på om det finnes noen som lager disse listene i ekte carbon.
Astri Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Hadde du finni noen i svart pianolakk så hadde det vært stiligt. Om du finne noe så legg ut en link. Har du prøvd hos bmw forhandlere? Koed?
mbkomfort Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 OK, men då finnes da interiør uten dei listene, kunne godt hatt sånne eg for eg e vant te gamle mærsje me ein halve regnskog på dashen Får du tak i et ekstra sett så e da jo berre te kle dei me karbonfolie eller pussa og lakka dei.
Astri Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Eg har ikkje sånne lister. Men det må da finnes noe eg kan lime på?
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 har svarte lister på min delebil jeg men har ikke tatt bilde av d enda, men vil noen se d så skrik ut så legger jeg ut bilder. Jeg fant dette bilde da, men man ser vel ikke listene så godt på d
Arild G. Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 noen flere inspill her? blir vel kanskje å prøve å kle listene med karbonfolie som nevnt over her.
e34m5.se Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Är det nåt sånt här du söker? De här listerna såldes av BMW Individual och monterades bl.a. annat i en speciell version av M5 3.8, kallad 20 Jahre Motorsport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå