Tweety bimma Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 har en 86 bmw e30 320i som jeg vurderer å bytte bort i noe annet,må ikke være bmw.Bare komme med forslag.Pris rundt 20-25k Om bilen: Nesten hele intreøret er bytta(mangler gulvteppe) til grå med sport stoler.eu ok i fjor høst,bytta da diverse deler som endeledd,bremser forran osv.Nytt senkesett + senkeskåler for 2 mnd siden(totalt 70/60).old school mim felger. Er fin å tight å kjøre,ligger som skudd i svingene. per i dag er de eneste feila med den en liten bensin lekasje ved påfyllingsrør,noe steinsprut men ikke noe uvanlig for en så gammel bil,er ikke strøken men tar seg bra ut.Slitt førersete. Forslag taes på PM takk.Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Mye rust på'n, eller..? Legge ut flere bilder..?! Bare bytte, forresten..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 har du flere bilder? en kompis av meg som er ute etter e30 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Kan få tatt et par bilder i løpet av et par dager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 flere bilder, så selger eg e36-driten. fikk lyst på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 evt bytte i strøken e30 stasjonsvogn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 evt bytte i strøken e30 stasjonsvogn ? Er desverre ikke no fan av e30 stasjonsvogn Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jDG Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Mange km på telleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 kjører du rindt i Tønsberg området med denna? mener å ha møtt deg noen ganger i stokke seru Er grom lyd i denna bilen hvis det er deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Mange km på telleren? var på 188707 når jeg parkerte i natt kjører du rindt i Tønsberg området med denna? mener å ha møtt deg noen ganger i stokke seru Smile Er grom lyd i denna bilen hvis det er deg Wink Ja det kan nok stemme det Vi er faktisk 2 ganske like biler som ferdes i tbg/stokke for tiden. forskjellen på de er at min har 15" mim felger(den har no større felger på) , min er endel lavere og brommer litt mer også Til alle dere som har bedt om bilder de kommer de kommer hehe Regner med i fredag eller lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Vil tro den andre er meg Brommer ikke like godt nei Har 17" Momo felger 60/40 senk og M-tech 1. Bortimot samma farge som deg tror jeg? Artic silver heter den. Men nok OT Nå får du få solgt børsa di Gratis bump ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 hva med en 1989 e34 520i? med m5 stoff int... 17" tsw... PS Går den gamle e34 min ennå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 hva med en 1989 e34 520i? med m5 stoff int... 17" tsw...PS Går den gamle e34 min ennå eller?? Send meg noen bilder så kan vi jo se. Den solgte jeg til en kar fra molde den.Har verken sett eller hørt om den siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Da har en fått knipsa noen bilder til : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 kan forøvrig byttes i fin e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg