Storkaren Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Selger ett sett Orginale e46m3 felger. dekkbredde er vel 225 forran og 255 bak. Husker ikke profilen men sikkert 40. Felgene er ikke strøken, dekkene bak må skiftes, men forran rekker de vel en stund til. Felgene er kantkjørte men dette må jo være råd å få fikset for en grei pris. Aner ikke ka disse er verd så kom med bud!
iNthe Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 2 av dekkene har 40-profil. 2 av dekkene har 45-profil.
dunderdo Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Passer de på e34 5-serie? Nei ikke uten spacere.
Storkaren Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Her er det bare til å komme med bud, jeg skal ha meg nye felger så disse skal vekk! Felgene er veldig fin inni senter, men langs kanten er alle kantkjørte. Felgene er nok helt rette, hvis det er kast som ikke kan utbedres enkelt, tar jeg de til bake og pengene fås igjen. Felgene kan sendes, og da betaler kjøper frakt. Dette ligger vel på ca 800 med posten fra feks bergen til østlandet... Det foretrekkes at felgene hentes. Tror nok budet må over 3000 for at det skal friste og legge noe tid i dette salget
Syse Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Om innpresset på de bakre felgene er 20, altså tilsvarende 5 serie, så vil de ikke passe på en e36 med mindre denne er bredda. Hadde akkurat samme problemet selv >
Storkaren Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 tar de for 3500kr... de passer til e36 320 ? Vet ikke om de passer jeg, men du hadde fått de for den prisen pluss eventuelt frakt... mot forskudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå