Oslo-power Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hei.. Har ett stort problem.. Får faen ikke av dem jævla hjullagerene.. Enten er dem rusta dønn fast eller er det meg som ikke finner ut riktig måte å ta dem av... Noen idèr som kanskje hjelper??
Bjørn 320 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Rusta er dei neppe...men må tross alt pressast / jekkast ut...
bimmert Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 de sitter som faen! må presses ut.. men hvis du søker litt rundt så finner du sikkert tegninger av den de presser med.. er ganske enkel sak igrunn, så går ann å lage en hvis du kan sveise litt. å eventuelt frese litt.. kjekk ting å ha;)
runaandr Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Ja,hjullager sitter som de skulle vært sveisa fast. Her må d banking og jekking til.
kanutten Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 er det til laurellen du skal skifte lager? eller var det en annen bil?? hadde vært greit å vite..eg skifta nettop bak på e36,menm vet jo ikke om det er samme dritten..
Oslo-power Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 er det til laurellen du skal skifte lager? eller var det en annen bil?? hadde vært greit å vite..eg skifta nettop bak på e36,menm vet jo ikke om det er samme dritten.. Dette er da ett bmw forum ?? Bmw e30 325
Fliid Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Varme opp. Ta en koppnøkkel som er like stor som lager, men går på innsiden av lagerbanen i bærearmen. Dunk ivei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå