danielo Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 heidu! er den enda til salgs? vet du om den passer til min 325i 88mod? å hvor høy er den sånn ca.?
Disaster Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Hei igjen Håkon Hvilken rødfarge er det, hellrot eller brillantrot?
Håkon318is Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Heisann. Den er Brilliantrot. Er litt usikker på om den passer til din, da må noen som kan litt mer her gripe inn. Høyden kan jeg få målt imorgen. Dette er seriøst den peneste spoileren til e36, ikke for stor og ikke for liten og inkl bremselys. Bare synd jeg ikke orker å måtte lakkere den om i hvit. Har vel noe med lommeboken å gjøre også tipper jeg.
Disaster Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Er det samme spoiler som du ser øverst i bildet, bare at din er med bremselys? Mener den passer både til coupe og sedan, rett meg noen om jeg tar feil Er du int. i å bytte med kroner imellom da? Jeg har brillantrot bil skjønner du
Håkon318is Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 ja, Inthe. (du er overalt du ) Tror dessverre jeg ikke er interessert i å bytte, kanskje hvis du sender flere bilder av din (på PM).
Disaster Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 er min gamle ja. he he hvordan har den havnet i Malmø Dirtydicky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå