Steven Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Hadde disse stolene i min 4-dørs E30 før jeg fikk fatt i noen sportstoler i svart skinn. Så derfor trenger jeg ikke disse lengre. Stolene er i grått stoff med svart delskinn bak på ryggen og under putene på sidene. M-Tech emblem i stolryggen Førerstol er slitt på de vanlige stedene, pluss et lite hull. Bildene viser slitasjen. Passasjerstol er helt strøken. Stolene er uten vippefunksjon, passer derfor best 4-dørs bil. Bud ønskes! Bør hentes
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 du kunne ikke lagt ut disse i går da jeg var på Karmøya da nei.. tar kontakt om vi kommer tilbake..!!!!
Steven Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 hehe, har tenkt på å legge di ut lenge. Men det var da dumt hvis du var på øya igår Får ta turen igjen da vet du
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 hehe, har tenkt på å legge di ut lenge. Men det var da dumt hvis du var på øya igår Får ta turen igjen da vet du ah.. er en del innom trålbøteriet på åkrehamn der, så er vel sjans for at vi kommer igjen. ca pris hadde du tenkt da? gjerne PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå