oro2 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Da jeg skfitet hjul så at at det var en ledning som så veldig slitt ut ved venstre fremhjul. Bortsett fra bremseslangen så det ut som det var to ledninger som gikk bort til bremsen. På høyresiden hadde jeg bare en (utenom bremseslangen). Hva er denne ledningen som kun er på ene siden?
oro2 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Det kan være. Men er ikke den på begge sider? Så ut som det var en ledning mer på venstre side enn høyre.
DRIFTER Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 slitasjevarsler sitter på venstre side forran og høyre side bak tror jeg, gjør det på E46 og E39 iværtfall
sveinis Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Er nok slitasjevarsleren ja. Sitter den festa på toppen av bremsecalipperen/bremseklossen?
///Mysild Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Er nok slitasjevarsleren ja. Sitter den festa på toppen av bremsecalipperen/bremseklossen? på toppen hvis du legger den vannrett ja hehe...
Bjørn 320 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Slitasjevarslar er på venstre framme og høgre bak, så det var nok den du såg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå