Bimma /// Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Momo Ratt MED nav til e 30 selges ... Fint ratt Litt flassing på ringen rundt horn ,, Men det kan jo gjøres noe med ... Selges 800 + FRAKT... Bud .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 500 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 500 + frakt Ikkj umulig ,, Men det er en eg kjenner som lurte på det , får sjå ka han seier først. Da slipper eg og sende Men bud notert og du skal få det vist ikkj han skal ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Den er god. Send meg pm hvis det blir aktuelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå