tommanla Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Mårn, noen som vet åssen utveksling det sitter i ein orginal e 36 325i??? Og hvor man får kjøpt sprekere utveksling??? eller om det er andre bmw man kan plukke av ein som har sprekere orginalt?? Må vel opp på 3 tallet for at det skal bli sprekt? Vet ihvertfall at det hjelper noe inn i gampen med 3.40 utveksling på amerikanere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 På min er det i hvertfall 3.15 i utveksling. Kunne godt vært litt høyere, men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolly Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg har en 320 e36 med 3,45 utvekksling med sperre. Det funker veldig bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Vet ikke om det er normalt, men diffen min er noe borti gamerævva idiotisk.. 3000 omdr på 100 km/t på 3. gir? 2500 omdr i 80 km/? Kan det stemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå