R.E.H Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 noen som har prøvd skjermer fra veng på e30? lurer på om passformen er bra, og om d må justeres noe ekstra på de? hvordan blir linjene med veng skjermer? Roy Erik
imalldevil Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Veng skjermer suger, må tilpasses, så kjøp orginal. Koster litt mer, men smekk på plass og ferdig. Aldrig en veng skjerm til hos meg.
Balltre Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Originale er jo nesten gratis, så det sier seg selv.
Kim S Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Veng skjermer suger, må tilpasses, så kjøp orginal.Koster litt mer, men smekk på plass og ferdig. Aldrig en veng skjerm til hos meg. "men smekk på plass og ferdig" er ikke bestandig helt riktig! Jeg kjøpte orginal skjermer til min cab og de måtte justeres/tilpasses en god del, for å få de til å flukte bra med resten. Mulig det er lettere med "vanlig" skjermer; cab har egne fremskjermer, som er noe annerledes nede ved kanalen. Uansett så tror jeg nok det hadde blitt mye mer arbeid med skjermer fra Veng.
imalldevil Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Veng skjermer suger, må tilpasses, så kjøp orginal.Koster litt mer, men smekk på plass og ferdig. Aldrig en veng skjerm til hos meg. "men smekk på plass og ferdig" er ikke bestandig helt riktig! Jeg kjøpte orginal skjermer til min cab og de måtte justeres/tilpasses en god del, for å få de til å flukte bra med resten. Mulig det er lettere med "vanlig" skjermer; cab har egne fremskjermer, som er noe annerledes nede ved kanalen. Uansett så tror jeg nok det hadde blitt mye mer arbeid med skjermer fra Veng. På vanlig 325 e30 var det bare å montere uten tilpassing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå