tommanla Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Heisann.. Ringte autopower og spurte om di kunne chippe bilen min ein e 36 325i automat.. Og det eneste di hadde da var en chip som ag 13 hk, og di sa jeg ville få merkbar forskjell.. 13HK???? merker vel ikke stort på dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 13hk merkes, men du vil ikke få noe turbo rykk for å si det sån.. Dog bør du ta de 13hk med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 nei regnte ikke me et turbo rykk, men kan vel kansje regne me et litt bedre merkbart rykk ifra o-100 på ein måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 tror ikke du vil merke noe spessielt bedre 0-100 tid nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 så da er det bedre og legge i 1500 ekstra og handle turbo, vil jeg tro hehe.. Men har fått mange svar om at automatkassavil ryke da så vet a faen.. Finnes det noe annet jeg kan gjøre for og få mer aks i bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Tror ikke automat er anbefalt til turbo nei Kan jo alltids skifte til større utveksling på diff, da vil denj gå bedre, men du vil få høyere omdreineinger på alle gira, 3500rpm i 80-90 sone trenger ikke være så digg i lengden.. Bruker nok en del ekstra bensin også. Er ikke så ekstremt mye du kan gjøre med en 325, skal den appsolutt gå bedre så får du kjøpe M3 eller bygge turbo/kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 takk for tipset, åssen utveksling skal jeg være på utkikk etter da????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det er vel 3.15:1 som er vanlig på 325, 320 har 3.45:1, skulle nok merke forskjell med det Blir mer giring og da. Vet ikke om 320 diffen takler 200hk, vet ikke om den er like holdbar som 325 diff, men det kan den godt være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå