Gå til innhold

er det noen som har tro på denne basskassa?


Anbefalte innlegg

vet noen om denne er bra ? dumt det er ovale porter ,skulle vert runde,mye enklere og lage til no som går opp i hatthylle hulla,men men...

ser den basskassa er på kontinuelig effekt 700w.. vil det si 700w Rms?

har en 1000w legacy forsterker som er noen år+ noen år til.. men tenker den er på rundt ?? 6-700w kontinuerlig.. hvis jeg ikke er helt baksete,sku tro den klarar og dra disse 2x10"

noen som har prøvd den kassa her eller kan tolke spesifikasjonene på den og fortelle meg om den er no tess!?

Tekniske spesifikasjoner:

Frekvensområde: 20-300 Hz

Følsomhet: 95dB/1W/1M

Motstand: 4Ohm

Max effekt: 1000W

Kontinuerlig effekt: 700W

Bass: 2 * 10”

Voicecoil bass: 2” Aluminium 4 lags

Magnet på bass: 50OZ

Mål: 821*381*332,5mm

livrurctmr1unr2ess5r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann. vore å handla på netthandelen.. Ein kamerat av meg ha den, men veit ikkje om han har koblet den opp.. kan høyre med han i morgen.

ikke enda, men den er billig til å være 1000w vet jeg..

ok. ja si ifra da hvis du snakker med han..

Ja nå har eg snakka med han.

Heilt greit sa han. men han har jo ikkje den beste forsterkaren.

Fungere sikker utmerket viss du har ein brukende forsterker.

Lykke til ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javist :) fikk den for 500 spenn i går ink frakt. så dyr er den ikke,i forhold til andre 2x10 1000w kasser...

har en 1000w 4kanals mosfet forsterker ligganes,så regner med den vil funke greit.. men gjenstår og se om XO audio fence støtter opp med sine 2x10" 1000w max.:)

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil jeg får inn det skikkelige anlegget mitt har jeg en sub som er 2x10" av samme merket. Er uten bassrefleksporter vel å merke, og ser litt billiger ut. Spiller bra til å være så billig (300kr fra netthandelen tror jeg), men har ikke spilt noe høyt enda. Men det er nok som det meste annet, man får det man betaler for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil jeg får inn det skikkelige anlegget mitt har jeg en sub som er 2x10" av samme merket. Er uten bassrefleksporter vel å merke, og ser litt billiger ut. Spiller bra til å være så billig (300kr fra netthandelen tror jeg), men har ikke spilt noe høyt enda. Men det er nok som det meste annet, man får det man betaler for

ja så dem hadde no "billigre" subber der. men så enda billigre ut..

men ga 500 ink frakt ,for kassa på 1000w .

var en annen litt lenger oppe i trån som sa dem funka greit til den prisen med en dårlig amplifier.. men har en 1000w mosfet som jeg ska slenge på så satser på den gjør susen.. hvis ikke selger jeg med engagn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kast den i søpla, du får som regel det du betaler for...det du betalte for den der er jo ikke nok til en strømkabel en gang. hehe :lol:

strømkabler er dyrere :) i know ,men er ikke pengene som spiller musikk.. så om den speller bra finner vi nok ut fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000w i jallaforsterker eller noe skikkelig? installerte en lignende kasse som var hakket dyrere i bilen til en kompis som ville ha litt lyd. såvidt vi hører noe bass i det hele tatt, hehe:P

kjøp skikkelige merker når du først investerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men en kasse på 1000w eller kabler som jeg ikke trenger.. hehe ska jeg ha no hevvy no må jeg ut med fler tusen.. legger ikke kjul på at forsterkern er gammel men som ny i utseende , hehe du kan sjekke ut modellen og si meg hva du mener " legacy La1030"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000w i jallaforsterker eller noe skikkelig? installerte en lignende kasse som var hakket dyrere i bilen til en kompis som ville ha litt lyd. såvidt vi hører noe bass i det hele tatt, hehe:P

kjøp skikkelige merker når du først investerer;)

kjøpte forsterkern i mine moped tider,og det begynner bli nesten 10 år sia, hehe så om du mener den La1030 er jalla vil den passe bra samme kassa!

HVIS den speller dårlig så har jeg en båndpass kasse med 2x8" som jeg lett får porta oppi hatthylla, og på den kommer jeg nok til å kjøpe inn noen litt dyrere 8" i tusen kr klassen:) pr stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

den Kassa funka drit bra til å koste meg 500 spenn :) så på noen kasser til 3990 som hadde 2x10 og samme porter enkelt og greit helt lik kasse.. kan trykt si jeg sparte 3000 spenn.. så du der litt lenger oppe ,får du kose deg med ledninger så tar jeg kassa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...