Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Da var mitt første bmw treff i denne sessongen unnagjort. Hyggelig å se gjengen som var der på Hamar. Selvom jeg holdt meg litt i bakrunnen Jeg har ikke bil enda, så jeg var med Fatter'n. Men jeg fikk tatt noen bilder, her kommer noen av dem: Det var noen bilder fra meg. Kommer kanskje noen flere bilder fra andre som var der med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 flotte bilder Dan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Flink med kameraet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Tusen takk: Stramvaier å Haug Jeg er amatør fotograf. Men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Knallfine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Bra bilder Dan.. .. Ikke dumt og ha en Far som er intr i Bmw når man ikke er gammel nok selv .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Bmwtreff4.jpg Bmwtreff3.jpg kan du sende disse litt mer høyoppløselig til mathis.pettersen@brednett.no ? hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 du er flink til og ta bilder dan ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Tusen tusen takk alle sammen Utrolig hyggelig å få slike kommentarer. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...