Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Da var mitt første bmw treff i denne sessongen unnagjort. Hyggelig å se gjengen som var der på Hamar. Selvom jeg holdt meg litt i bakrunnen Jeg har ikke bil enda, så jeg var med Fatter'n. Men jeg fikk tatt noen bilder, her kommer noen av dem: Det var noen bilder fra meg. Kommer kanskje noen flere bilder fra andre som var der med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 flotte bilder Dan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Flink med kameraet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Tusen takk: Stramvaier å Haug Jeg er amatør fotograf. Men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Knallfine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Bra bilder Dan.. .. Ikke dumt og ha en Far som er intr i Bmw når man ikke er gammel nok selv .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Bmwtreff4.jpg Bmwtreff3.jpg kan du sende disse litt mer høyoppløselig til mathis.pettersen@brednett.no ? hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 du er flink til og ta bilder dan ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Tusen tusen takk alle sammen Utrolig hyggelig å få slike kommentarer. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Bmwtreff4.jpgBmwtreff3.jpg kan du sende disse litt mer høyoppløselig til mathis.pettersen@brednett.no ? hadde jeg satt stor pris på Bildene er sendt i High Rez til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick84 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Tøffe bilder! Var gøy å treffe likesinnede i området her også Må prøve å få til lignende igjen, gjerne på andre sida også! Mvh Jon Espen Stolt eier av 99 Z3 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Tøffe bilder! Var gøy å treffe likesinnede i området her også Må prøve å få til lignende igjen, gjerne på andre sida også!Mvh Jon Espen Stolt eier av 99 Z3 Coupe Takk for det Ja, var hyggelig. Selvom jeg holdt meg litt i bakrunnen der. Jeg er med på treff på andre siden ja Ja riktig, du som kjørte den blå Z3'n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Bmwtreff4.jpgBmwtreff3.jpg kan du sende disse litt mer høyoppløselig til mathis.pettersen@brednett.no ? hadde jeg satt stor pris på Bildene er sendt i High Rez til deg Tusen takk, det syns jeg var ett veldig bra bilde av bilen min, til og med i fart.. Helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Tusen takk, det syns jeg var ett veldig bra bilde av bilen min, til og med i fart.. Helt supert Bra du likte bildene Det ble ikke såå bra. Ble bare tatt på "må få" Du ga på bortover der, så snudde meg uten å justere noe på kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hehe, men da jeg gir på så går det ikke så fort fremover, så du hadde god tid uansett, syns det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå