Haug Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Skal shine opp bilen utvendig og har muligens fått en til å gjøre dette for meg. Det jeg lurer på om 2500 kr for denne jobben er ok?: - Avfetting - Høytrykksspyling - Håndvask - Clay - Høytrykksspyling - Håndvask - Spyling og tørk - Lakkrens - Polish - Lakkforsegling (- Carnuba voks etter ønske (prisøkning)
Dr_S Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Hvorfor ikke gjøre det selv? Får mer glede av resultatet da
Haug Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Det kunne jeg også gjort hadde jeg hatt en plass å stå fritt for støv og masse trafikk
crizi Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 1800 her på gjøvik.. ellers så har hvertfall en bensinstasjon her et sted du kan stå i fred å polere.. 60kr for en halvtime
maurtin Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 det var dyrt med 60kr/halvtime, bruker jo laaang tid på å polere skikkelig!
valrun Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Husk at pris ikke nødvendigvis ikke er det viktigste. Det finnes nok av useriøse sjapper, som feier over bilen med svamp (med det samme vannet de har brukt på alle andre biler som har vært innom den dagen), også bruker et jallaprodukt som fyller swirls, og det blir like jævlig etter første regnskur, om ikke enda værre... Nå er jeg ganske over snittet interessert i bilpleie, og jeg vet hvordan det skal gjøres, og jeg irriterer meg over disse useriøse sjappene som tilbyr "full shine" til under 1000 lappen. Da gjør de enten en dårlig jobb, ellers har de ekstremt lav lønn. Men 2500kr høres greit ut det, iom at han bruker Clay og tilbyr Carnuba voks virker det nokså seriøst. Men for 2500kr får du også masse snax fra scandicshine.no til å gjøre jobben selv, men det er lett å bli hekta, og da blir det fort mye dyrere
Haug Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Det som er problemet mitt er at jeg forsåvidt ikke har noen plass å stå for å drive med dette. Og har 0 peiling på hvordan dette skal gjøres med Clay og diverse produkter. Jeg skulle gjerne lært mer om dette sånn at jeg kunne fått prøvd meg selv For 2500,- får man jo kjøpt mye forskjellige produkter vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå