Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har de sluttet med Meguiar's eller? Hørte noe om at de har gått tilbake på Autoslum.

Jepp, det er slutt på Meguiar's! Det er et dyrt merke, og det er ikke så mye bedre enn Autoglym :) .

Skrevet
Får jeg komme eller? 8)

Bilen er seriøst helt bedriten i lakken fra midten av dørene og ned. :roll: Får man gjort noe med det uten maskin?

Klart du kan komme Mr. R :D . Og kansje du kan ta med noen bimmers merker? Sikkert noen som trenger det.

Og vi kan nok gnukke litt med maskin på nedre del på sleden din 8) .

Misunner dere disse treffene altså.. Høres veldig kjekt ut :) .

Det er veldig kjekt og ikke minst sosialt. Mener å ha lest at CCN avd. Hordaland har hatt pussetreff i Bergen tidligere. Du får sjekk litt i terminlista og på Hordaland sidene, kansje det er pussetetreff i nær fremtid :P .

Skrevet

Sagt det før og sier det igjen. Dere er jammen meg heldige! :) Håper dere koser dere dønn forderva på pussetreffene deres ;)

Skrevet
Har de sluttet med Meguiar's eller? Hørte noe om at de har gått tilbake på Autoslum.

Jepp, det er slutt på Meguiar's! Det er et dyrt merke, og det er ikke så mye bedre enn Autoglym :) .

Jo, det er det!

Er Eric helt borte derfra? Hadde ikke levert bilen min inn der, om det kun er folk med andre jobber og dermed liten tid...

@Gunnar: White Spirit/Lampeolje/Parafin gjør susen på problemet ditt - garantert.

Så vanlig vask, lakkrens og polering - da blir det gull! :)

Du får bare bite i det sure eplet - du kan ikke kjøre rundt i en matt og ruglete cruise-bil vettu! :wink:

Jeg har desverre ikke mulighet til å komme - jobber...

Jobber søndag også, men satser på å stikke unna et par timer for mønstring. :)

Skrevet
Sagt det før og sier det igjen. Dere er jammen meg heldige! :) Håper dere koser dere dønn forderva på pussetreffene deres ;)

Takk det skal vi gjøre :P .

Og det er bare for deg og andre i Hedmark/Oppland omr. og få til noe liknende. Sikkert noen blipleie sjapper der, som ønsker å være med på et slikt opplegg :wink: .

Skrevet

Jo, det er det!

Er Eric helt borte derfra? Hadde ikke levert bilen min inn der, om det kun er folk med andre jobber og dermed liten tid...

Jeg har desverre ikke mulighet til å komme - jobber...

Jobber søndag også, men satser på å stikke unna et par timer for mønstring. :)

Jeg har ikke tekniske bevis på at Meguiar's er bedre. Har også fått meget gode resultater tidligere med AG. Men de to siste gangene har jeg brukt Meguiar's. Uansett vil dette alltid være forskjellige meninger om :wink: .

Grunnen til at de har sluttet med Meguiar's, er pris. De prøve jo å tjene penger på denne gesjeften, og da blir Meguiar's produktene for dyre. Tror også de har fått en meget god avtale med Krefting (AG impotør). Som gjør at de kan gi gode priser (noe kunder gjerne vil ha) og enda tjene penger :P .

Jepp, Eric jobber ikke på Kepler lenger.

Synd at ikke du kan komme Magnus. Skulle jo hatt noen grym BMW'r på treffet og bildene. Men få kommet deg til VH på Søndag, lenge siden vi har treffes nå :)

Skrevet

Haug, det var jeg som startet opp disse pussetreffene i Vestfold for 3-4 år siden.

Hvis du lurer på hvordan jeg fikk alt igang, er det bare å sende meg en PM/mail ;)

Jeg vet ikke hvor aktive hed/opp er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...