Steffan C Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Herregud for en fin dag. Kongevær, masse BMW'r og 10 timer polering . Jeg er imponert over utholdenheten til dere som var her idag. Og da spesielt Gunnar, som kom kl 09:45 og gikk igang med vask, lakkrens og polish. Litt klaging og syting om musearm og jeg er ingeniør i begynnelsen . Men jaggu meg ble det fart i sakene etterhvert som han så resultatet. Tror også at dagens mest fornøyde mann var Kai-P. En go del "helligdager" på hans bil før treff, men ble meget bra etter litt gnikk . Den største overraskelsen, var pedimeteret Geir Anders. Var som alltid veldig nøye med alt fra pelle av deler på Z'n, vaske, tørke, gnikke og gnu. Men midt i pussinga, så går han igang en et eller annet Turtle produkt . Skal si han fikk noen flotte kommentarer... Ellers så var det flott oppmøte, med mange forskjellige BMW'r. Blir morro å dra på treff imorra, når bilen er så shiny . Noen av mine bilder fra treffet. Desverre ble bilde av Gunnar i action mindre bra...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Noen bilder tatt med min ixus 70: Mr. Cotte var livlig som vanlig:
Gunnar Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 La meg legge til at E18 Motorsenter ikke har noe med bilene våre å gjøre overhodet! De hadde bare fin location for bildeskyting.
Dr_S Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 La meg legge til at E18 Motorsenter ikke har noe med bilene våre å gjøre overhodet! De hadde bare fin location for bildeskyting. La meg da også legge til at sporene i asfalten IKKE kan bebreides oss!
viplash Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Her kommer mine bilder i fra pussetreffet. Kjempe koselig og møte dere alle sammen. Takker for en fin helg med dere, og håper på flere treff i nær fremtid Og beklager en noe dårlig kvalitet på bildene, men er tatt med mobilkamera
viplash Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Er de bildene tatt med iPhone'n ? Det er korrekt. 2mega pixler kamera bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå