Sweet_Protec Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Jeg har et spørsmål, jeg har likt innpress på felgene mine, men alikevel har jeg mye mindre plass på venstre siden enn på høyre bak. hva har skjedd da? noen måte og justere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 altså mindre plass til skjerm kanten, og om jeg svinger i høyre sving så det blir litt vekt på venstre bahjulet, så skurer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Se nøye under bilen om traversen kan ha sprekt. Ikke så lenge siden jeg så dette sist.. Helst ta den på bukk og sjekk alt i bakstillingen nøye. Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 har ingen bilder nei.. men skal sjekke det etterpå etter skolen tenkte jeg... så får se da.. håper ikke det er noe alvorlig uansett har jeg en dele bil og plukke av.. men det skal vel i utgangspunkte være likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Selve traversen er vel lik på alle e30. vet ikke helt med ix da. Eneste forskjeller fra f.eks 325/320 er bærearmene. altså skivebrems/trommelbrems. Jeg sier ikke at hele bakstillinga di er rasert, men ta en sjekk for å utelukke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 jepp skal se om jeg får sjekket dette dele bilen min er en IX så det skal nok passe fint hehe tusen takk for hjelpen hvis ikke er den skakk så da må jeg prøve å rette den.. er ikke snakk om noe mer en 5 mm kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukland Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Ville sjekket travers foringene, er dem slitte vil bilen kansje ligge feil på understellet, for det en foring på hver side som holder bakhjulsopphenget til karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 ja det kan godt hende... ellers har det vært byttet bak skjermer på den en gang i tiden, så mulig de er blitt sveist på med noen små marginer på hver side... vet ikke jeg. spiller ingen rolle eneste som er irriterende er at det subber litt. men det kommer vel seg da jeg får senka den om bak.. men uansett ergelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveio Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Hei Har sett biler som er helt strøne men er rammeskjeive, å da stemmer ingen ting helt bra etter på. Ikke at jeg tror det om din bil men ta en 4 hjuls måling på verksted eller på NAF. Kan muligens fortelle deg hvorfor det ikke er beint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 ja det er lurt man kan ikke se det på bilen hvertfall så da er det snakk om lite, og kommer ikke til å kvitte meg med bilen om den er litt skakk hehe men har tenkt tanken på om den er skeiv ja, tror den har vært vrak en gang stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Det ville jeg og gjort :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet_Protec Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 hva ville du gjort? flid? selge eller naf test? Selge skjer ikke uansett så! men Naf test det er realistisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Få målt bilen for skevhet. Viser den seg og være skakk. Så få retta den opp eller hugg bilen. Den har ingenting på Norske veier og gjøre om den er skakk. Jeg personlig hadde rettet den, ingen E30 går ifra meg til huggeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå