e30v12 Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 har hatt et prosjekt gående i 1 år ca nå og begynner og nerme seg noe som ligner en artig leke bil hvertfall pga en del folk har spurt om jeg kan legge prosjekt tråden her og så gjør jeg det nå, litt ymse bilder ifra starten og gjennom byggingen start fasen masse bilder i tilfeldig rekke følge del 1..
e30v12 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 og siste gjeng med bilder da, ifra en liten test bare. planer framover er twin turbo oppsett og data sprut. lystgass er straks ferdig montert. carbon bakluke (kun 2kg) har kommet bare treg med bilder
StianA Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 heftig bygg du har bygget deg her, og sykere skal det bli =) mye gamp har du i den nå da? og hvor mye regner du med og ha da bilen er ferdig?
-Sammy Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 gromt ! Ble meget tøff med matt grønn ! twinturbo V12
e30v12 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 originalt har motoren 300hk og 450nm. sånn står den nå. plus 100hk med lystgass. med twin turbo hvet jeg ikke hva jeg får ut av den, men skal ikke tøye noen grenser, men rundt en 500hk og masse moment så burde den være drift sikker håper jeg, og nok effekt i en så liten og lett bil. er mye moment i en 5 liters 12syl motor så hk er ikke alt da, hehe
Espen* Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Tøft bygg! Men tror jeg ville beholdt de hvite felgene.. Hvordan fungerer kjølinga meg radiatoren bak? Og tar dere bare inn kald luft fra hullene i bagasjelokket? Og de luftekanalene dere har foran bakhjulene, skal det bli kjølinga til bakbremsene eller?
e30v12 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 hvite felga var mere firkanta en runde så dem skal kun brukes bak til og sladde med. luft inn, se bagasje luka, 3 store hull i den... og inntaka i side rutene bak. varm luft ut, kanal under bilen ut av midterste hulet i fangeren plus dem 2 hulla der skiltet skal stå.
Espen* Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ja, så det, men var for sein med å endre;) Skal dere ha skilt på bilen også? Blir vel kul i helvette å få til pga bur, raddis baki og de modifiseringene dere har gjort på torpedo?
336mik Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Masse jobb lagt inn i denne bilen ja. Men egner den seg egentlig for vinter`n,eller kalde dager?Kunne ikke se noe varmeapparat.
Aama_Racing Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Rett og slett en syykt rå E30, denne tråden skal jeg nokk abonnere på ja:)
-Shark- Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Kjempe pent arbeid. Virkelig gjort noe pent her ja! I mine øyne- en drømme E30
e30v12 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Blir ikke skilter på denne, kun et leketøy i god været på sommeren, ikke akkurat vanntett heller pga alle kjøle intaka osv. ikke noe varme aparat nei, men må få til noe vifte system så man får bort dugg fra vindu hvertfall, hvis det skulle komme litt regn, selvom den da bør stå i garasjen:) med effekten ogmomentet som denne motoren sikkert kommer til oglage så er det nok ikke vits og bruke den på våt asfalt heller. hehe
Stale_H Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Satan for et værsting bygg, har faktisk aldri sett denne bilen? akkurat ferdig eller har du vist deg på noen treff tidligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå