Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt et prosjekt gående i 1 år ca nå og begynner og nerme seg noe som ligner en artig leke bil hvertfall

pga en del folk har spurt om jeg kan legge prosjekt tråden her og så gjør jeg det nå,

litt ymse bilder ifra starten og gjennom byggingen

start fasen

IMG_1494.jpg

IMG_3711.jpg

IMG_3712.jpg

IMG_3713.jpg

IMG_4204.jpg

IMG_4206.jpg

IMG_4223.jpg

IMG_4225.jpg

IMG_4245.jpg

IMG_4250.jpg

IMG_4255.jpg

IMG_4258.jpg

IMG_4263.jpg

IMG_4268.jpg

IMG_4471.jpg

IMG_4485.jpg

IMG_4488.jpg

IMG_4489.jpg

IMG_4509.jpg

IMG_4596.jpg

IMG_4598.jpg

IMG_4600.jpg

IMG_4604.jpg

IMG_4696.jpg

IMG_4853.jpg

IMG_4860.jpg

IMG_4779.jpg

IMG_4794.jpg

IMG_4777.jpg

IMG_5019.jpg

IMG_5042.jpg

IMG_5049.jpg

IMG_5076.jpg

IMG_5080.jpg

IMG_5100.jpg

masse bilder i tilfeldig rekke følge del 1..

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

og siste gjeng med bilder da, ifra en liten test bare.

IMG_6056.jpg

IMG_6065.jpg

IMG_6023.jpg

IMG_6121.jpg

planer framover er twin turbo oppsett og data sprut. lystgass er straks ferdig montert.

carbon bakluke (kun 2kg) har kommet bare treg med bilder

Skrevet

heftig bygg du har bygget deg her, og sykere skal det bli =)

mye gamp har du i den nå da? og hvor mye regner du med og ha da bilen er ferdig?

Skrevet

originalt har motoren 300hk og 450nm. sånn står den nå. plus 100hk med lystgass.

med twin turbo hvet jeg ikke hva jeg får ut av den, men skal ikke tøye noen grenser, men rundt en 500hk og masse moment så burde den være drift sikker håper jeg, og nok effekt i en så liten og lett bil.

er mye moment i en 5 liters 12syl motor så hk er ikke alt da, hehe

Skrevet

Tøft bygg! Men tror jeg ville beholdt de hvite felgene.. Hvordan fungerer kjølinga meg radiatoren bak? Og tar dere bare inn kald luft fra hullene i bagasjelokket? Og de luftekanalene dere har foran bakhjulene, skal det bli kjølinga til bakbremsene eller?

Skrevet

hvite felga var mere firkanta en runde så dem skal kun brukes bak til og sladde med.

luft inn, se bagasje luka, 3 store hull i den... og inntaka i side rutene bak.

varm luft ut, kanal under bilen ut av midterste hulet i fangeren plus dem 2 hulla der skiltet skal stå.

Skrevet

Ja, så det, men var for sein med å endre;)

Skal dere ha skilt på bilen også? Blir vel kul i helvette å få til pga bur, raddis baki og de modifiseringene dere har gjort på torpedo?

Skrevet

Blir ikke skilter på denne, kun et leketøy i god været på sommeren, ikke akkurat vanntett heller pga alle kjøle intaka osv.

ikke noe varme aparat nei, men må få til noe vifte system så man får bort dugg fra vindu hvertfall, hvis det skulle komme litt regn, selvom den da bør stå i garasjen:) med effekten ogmomentet som denne motoren sikkert kommer til oglage så er det nok ikke vits og bruke den på våt asfalt heller. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...