Larslol Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Da er vinteren for alvor over og jeg har ikke bruk for vinterdekkene mine lenger grunnet nytt felg kjøp til neste vinter. Felgene er 15" som har sitti på en E46 Touring ( er ikke sikker på innpress, men er 99% sikker på at de kom orginalt med bilen ) Sitter på nesten nye vinterdekk som er 195/65/15. Jeg kan kontaktes per e-post eller sms. ( jeg kan også nås på tlf til tider men, har variable arbeidstider og kan ikke ta tlf som regel ) kan også nås på PM mail: messias1@gmail.com tlf: 45 21 99 60 Pris: BUD! Ta gjerne kontakt ved evt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 ingen som trenger billige vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Må bli kvitt disse, setter herved prisen til 1500,- eller over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Fortsatt til salgs! Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå